Juleskravle.

Æsj så kjedelig! Mamma og ene søsteren min har også vært gjennom det der.. så håper at ingen fler blir/har blitt syke nå.. for da drar jeg ikke dit med ungene på julaften!

Jeg angrer på at jeg ikke tenkte på å la ungene være i barnehagen 1 dag i romjula.. det blir litt lang ferie for dem, og dem digger jo bhgen :P
Det blir sikkert deilig for ungene å være hjemme i jula. 2 uker er ikke SÅ lenge ;) :p

Man må bare finne på masse og dra ut på tur så de holdes i aktivitet :p ;)

Siste dagen til ungene i dag. De ville så gjerne, også blir det fri til 5.
Søsteren min og nevøen min har fått omgangssyke. Flott. Og vi skam feire jul med de. Uff. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen jeg... Søsteren min var dårlig, sønnen spøy en gang.
Hun satt på do i hele natt og spydde samtidig. Great!

Hva skal dere idag.
Skal prøve å pakke inn julegaver. Tiltak ;-)
Krysser fingrene for at dere slipper omgangssyke i jula!!!

Jeg har hatt Hermine hjemme i ei uke allerede for å redusere risken for noro virus på julebeslk :p

Sto til og med i avisa at det går et agressivt norovirus nå :eek:

Hallo :)

Idag har jeg og mannen tatt julehandelen mens Hermine kosa seg hos mommo. Er så koselig å gå rundt på Rema sammen og finne alt man vil spise til jul :rolleyes: Var mye folk, men det stresser ikke meg.

Har kjøpt kjøttmat og oster og snop og frukt og juice/brus/melk/lettøl og lys og brød og kjeks og fisk og yoghurt og alt man kanskje kan komme til å få lyst på i jula :p :D

Nå sover Hermine og etterpå skal vi på julebesøk til en kollega av mannen og spise middag. Det blir koselig :)

Hallo :)

Idag har jeg og mannen tatt julehandelen mens Hermine kosa seg hos mommo. Er så koselig å gå rundt på Rema sammen og finne alt man vil spise til jul :rolleyes: Var mye folk, men det stresser ikke meg.

Har kjøpt kjøttmat og oster og snop og frukt og juice/brus/melk/lettøl og lys og brød og kjeks og fisk og yoghurt og alt man kanskje kan komme til å få lyst på i jula :p :D

Nå sover Hermine og etterpå skal vi på julebesøk til en kollega av mannen og spise middag. Det blir koselig :)
Hørtes ut som og så ut som masse mat hehe. Deilig.
Her er det kun stengt 24 og 25, så vi har ikke hamstret så mye. Også skal vi til pappa og være der i flere dager :-)

Hygg dere på middag ♡

Har pakket inn 100 og ørten presanger. Vært på godisfabrikken og kjøpt litt julegaver og og godis til julen :-)
Har tent masse lys og satt opp tingene Wael og Mina har laget i bhg :-)

Hva skal dere i kveld?
Her blir det tv, slappe av og godis :-)

Krysser fingrene for at dere slipper omgangssyke i jula!!!

Jeg har hatt Hermine hjemme i ei uke allerede for å redusere risken for noro virus på julebeslk :p

Sto til og med i avisa at det går et agressivt norovirus nå :eek:
Takk ♡
Skjønner deg godt. Var litt redd for å sende de dit i dag. Men inge var syke der håper jeg hehe.
Vi får se om vi drar. Har såpass angst at jeg ikke risikerer noe. Ja. Det er kanskje litt kjipt, men kjipere å spy og fly på do :-( :-(

Æsj så kjedelig! Mamma og ene søsteren min har også vært gjennom det der.. så håper at ingen fler blir/har blitt syke nå.. for da drar jeg ikke dit med ungene på julaften!

Jeg angrer på at jeg ikke tenkte på å la ungene være i barnehagen 1 dag i romjula.. det blir litt lang ferie for dem, og dem digger jo bhgen :P
Uff. Ja, skjønner godt at dere evt ikke velger å dra. Slitsomt for eb familie å bli slått ut. Og spesielt i julen :-(

Ja, 2 uker er lenge for disse her også. Da de er så utrolig aktive.
Ikke er det så mye å finne på her uten snø ol og med lite cash hehe.
Her skulle de egentlig 29 og 30, men var på en annen bhg, med andre folk så da droppet vi det :-)

Ungene her er helt rare om dagen.... :-p
Mye forventninger sikkert!
Men utrolig godt med fri hvertfall, spesielt for skolegutten.
Nå skal jeg legge minsten før jeg kjører en tur for å levere de siste gavene.

Takk ♡
Skjønner deg godt. Var litt redd for å sende de dit i dag. Men inge var syke der håper jeg hehe.
Vi får se om vi drar. Har såpass angst at jeg ikke risikerer noe. Ja. Det er kanskje litt kjipt, men kjipere å spy og fly på do :-( :-(
Ja man kan fint lage til jul og feire sammen med mann og barn bare :) Man må bare være forberedt og handle inn julemiddag :P ;)

Hvordan rare? :P

Kanskje de merker at foreldrene er litt julestressa? ;)

Kan tenke meg det blir deilig å reise litt bort når man har juleferie da :)

Har pakket inn 100 og ørten presanger. Vært på godisfabrikken og kjøpt litt julegaver og og godis til julen :-)

Hva skal dere i kveld?
Hermine var ikke i seng før 20.30 pga besøket. Men nå skal vi se Alene Hjemme II Alene i New York :D

Det blir sikkert deilig for ungene å være hjemme i jula. 2 uker er ikke SÅ lenge ;) :p

Man må bare finne på masse og dra ut på tur så de holdes i aktivitet :p ;)

Er vel nærmere 3 uker :P begge jentene har spurt flere ganger om dem skal i barnehagen ;)

Hehe ja er akkurat det da! Er jo nestem bare et slit å finne på noe med 3 små.. haha :P

Hva skal dere i kveld?

Hehe man blir passe lei når det er så mange gaver å pakke inn på en gang! Godisfabrikken er alltid gøy å gå inn på:D:P hehe..

Slapper av her å :) men har visst ikke snop :( tenkte jeg skulle være flink, men har sååå lyst på godteri haha

Uff. Ja, skjønner godt at dere evt ikke velger å dra. Slitsomt for eb familie å bli slått ut. Og spesielt i julen :-(

Ja, 2 uker er lenge for disse her også. Da de er så utrolig aktive.
Ikke er det så mye å finne på her uten snø ol og med lite cash hehe.
Her skulle de egentlig 29 og 30, men var på en annen bhg, med andre folk så da droppet vi det :-)

Ja nå er dem jo bare 3 som bor der da.. og sistemann har ikke blitt syk enda, så da er det et håp om han ikke får noe imårra :P men må bare se.. mamma og søsteren min er ikke smittsomme lenger.. og mamma jobber jo med renhold, så vet godt hva som skal til for å sterilisere div ting :P:)

Samme her.. ungene blir rett og slett vanskelige å ha med å gjøre! Hypre, og ikke like lydige som ellers :P enda dem er ute 1-2 ganger om dagen å leker!

Haha blir mye spenning og forventninger i disse dagene ja :D

Vi er så mye på besøk hos mamma og svigers i jula, og ute på tur, at ingen rekker å kjede seg noe :P

...blir nesten for lite hjemme synes jeg :eek:

Hvordan rare? :P

Kanskje de merker at foreldrene er litt julestressa? ;)

Kan tenke meg det blir deilig å reise litt bort når man har juleferie da :)
Jeg føler meg lite stresset selvom vi har vært trege, så jeg håper ikke deg er pga oss :-p
Men de er ganske gira. Mye spenning tenker jeg! Blir godt å komme seg av gårde i morgen ja :)

Vi er så mye på besøk hos mamma og svigers i jula, og ute på tur, at ingen rekker å kjede seg noe :P

...blir nesten for lite hjemme synes jeg :eek:
Jeg synes også tiden går så fort når vi har fri. Håper vi rekker å kose oss litt hjemme og :-)

Back
Topp