Jule- og desemberskravle :)

Da har jeg juleferie

Som sunnmøring med reklame på egen blogg må jeg jo bare si at jeg tror jeg digger juletider. Et klikk, nesten 17 kroner. Det er tredobling av ellers av året og jeg tror det er reklamer for gavekort eller jule-opplevelser for det er mest slikt jeg ser i alle fall. Som sikkert betaler godt for klikk i disse tider.

Digg

Jeg skal slett ikke si opp dagjobben for å leve av dette altså. Tross alt har jeg noe bedre månedslønn på jobb enn adsense som utbetaler når jeg når 600 kr og det har jeg ikke gjort enda... På... Noen år. Men 17 kr i dag er en boost da :D
Det er jo strålende!!:D

Skulle gjerne hatt vaskedame.

Men må jo rydde først. For hadde jeg gjort det hadde svigermor sikkert vasket hus i dag. Usikker på hva hun fakrisk gjør... Litt skummelt. Hun har støvsuget lego før.
Hehe, håper dere slapp fra det uten større katastrofer:P

Nå har jeg skrevet 60 innlegg på noen dager så noen innlegg til så er jeg på 100. plass kanskje:hilarious:

Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da :(
Å nei, så kjedelig!:(

Nå klager jeg litt. Jeg er så leeeei av den fasen minsten er i. Ikke sover han noe særlig på dagen, ikke sover han noe særlig på natt (verken sammen med meg eller på rommet), han hyler og vræler, skikkelig klengete (type kan ikke sette han på gulvet uten at han hyler). Idag viste han den skeptiske siden også :nailbiting: og ved kveldsmat så nektet han å spise (han elsker mat), han bare hylte noe veldig :nailbiting: han er ikke seg selv:dead:
Blæ....:( håper denne fasen snart er over!

Hva er E-takst??:)

Verdivurdering av huset, blir lagt i ett system banken også har tilgang til. Kreves ofte for mellom finansiering og kan brukes til å blant annet forhandle om rente :)

Back
Topp