Vips så er jula over!!God morgen! Jammen er det mandag igjen, og kun en uke igjen til julaften!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vips så er jula over!!God morgen! Jammen er det mandag igjen, og kun en uke igjen til julaften!
Ikke helt enda heldigvisVips så er jula over!!![]()
Nyt det.Da har jeg juleferie
Så fint det ble!Så, ulempen med å ha veldig "lyse" barn (lys både i hud og hår) ser dere hermye redigering må til på frøkna
men minsten ble ganske ok, syns jeg
![]()
Hva er E-takst??Kom til skade for å bestille e-takst på huset vårt.. i morgen! Fikk beskjed idag. Hvor mye rydder man før en e-takst? Tror muligens jeg har det litt travelt......
Det er jo strålende!!Som sunnmøring med reklame på egen blogg må jeg jo bare si at jeg tror jeg digger juletider. Et klikk, nesten 17 kroner. Det er tredobling av ellers av året og jeg tror det er reklamer for gavekort eller jule-opplevelser for det er mest slikt jeg ser i alle fall. Som sikkert betaler godt for klikk i disse tider.
Digg
Jeg skal slett ikke si opp dagjobben for å leve av dette altså. Tross alt har jeg noe bedre månedslønn på jobb enn adsense som utbetaler når jeg når 600 kr og det har jeg ikke gjort enda... På... Noen år. Men 17 kr i dag er en boost da![]()
Jepp, dypt innhogg i mors vekslepengerJada, det er jo det... Mens et tømmer min når de finner på å miste tre tenner på ei uke og sånn.
Hehe, håper dere slapp fra det uten større katastroferSkulle gjerne hatt vaskedame.
Men må jo rydde først. For hadde jeg gjort det hadde svigermor sikkert vasket hus i dag. Usikker på hva hun fakrisk gjør... Litt skummelt. Hun har støvsuget lego før.
Ja er heldigJa, det blir koselig med hennes første julÅh, så heldig du er da
![]()
Det vil jeg troJa er heldigvaskedame er verdt hver eneste krone!
Å nei, så kjedelig!Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da![]()
Heldig jente!Et hjertesmykke, melkehjerter og et kort han har skrevet
Blæ....Nå klager jeg litt. Jeg er så leeeei av den fasen minsten er i. Ikke sover han noe særlig på dagen, ikke sover han noe særlig på natt (verken sammen med meg eller på rommet), han hyler og vræler, skikkelig klengete (type kan ikke sette han på gulvet uten at han hyler). Idag viste han den skeptiske siden ogsåog ved kveldsmat så nektet han å spise (han elsker mat), han bare hylte noe veldig
han er ikke seg selv
![]()
Hmm, ligner på en vannkopp ja16. Desember 2015 tok jeg bilde av en mistenkelig prikk på min dengang yngste datter. Det viste seg dagen etter at hun hadde vannkopper
I dag tok jeg sette bildet av min nå yngste datter Vis vedlegget 283503
Vi får bare vente og se hva som skjer..
Jeg vet, tid er mangelvareGod kveld dereklør i fingrene etter shopping. Vil bli ferdig med gaver nå... Men er jo ikke tid i hverdagen jo
![]()
Hva er E-takst??![]()