Jule- og desemberskravle :)

Ferdig med gavene, men mangler litt vask og å pynte tre. Noe som blir spennende i år med en nysgjerrig jente på 10 mnd :hilarious: En du? :)
Da er du jo i rute:D stas med ei lita jente som feirer jul for første gang❤️
Jeg er i mål med julegavene, og julevasken tar vaskedame seg av:P

En fin fin dag, juletreet er oppe, siste pakkene Er sendt, vi har fått ryddet en god del, , pyntet mye mer,julekortene har fått frimerker på og blir sendt i morgen og kengubarnet har bestemt seg for gave til kjæreten.
Hva får kjæresten??:D

Joda, det går no. En litt tung periode psykisk nå. Men denne gang har jeg en jobb jeg stortrives i, og kollegaer som løfter meg opp. Og det hadde jeg absolutt ikke sist. Så håper å komme meg gjennom det :)
Sender deg en varm klem❤️
Dette klarer du!

Da er du jo i rute:D stas med ei lita jente som feirer jul for første gang❤️
Jeg er i mål med julegavene, og julevasken tar vaskedame seg av:p
Skulle gjerne hatt vaskedame.

Men må jo rydde først. For hadde jeg gjort det hadde svigermor sikkert vasket hus i dag. Usikker på hva hun fakrisk gjør... Litt skummelt. Hun har støvsuget lego før.

Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da :(

Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da :(

Åneii :(
Er det rullering så han jobber annenhvert år? Veldig kjedelig når det blir sånn, når man var forberedt på noe annet..

Åneii :(
Er det rullering så han jobber annenhvert år? Veldig kjedelig når det blir sånn, når man var forberedt på noe annet..
De siste to årene har de fått ny turnus hvert år, så har ikke vært noe rutiner ang jobbing på julaften. Han hadde fri ifjor, så fikk han ny turnus på nyåret, og får ny turnus på nyåret nå igjen :p

En fin fin dag, juletreet er oppe, siste pakkene Er sendt, vi har fått ryddet en god del, , pyntet mye mer,julekortene har fått frimerker på og blir sendt i morgen og kengubarnet har bestemt seg for gave til kjæreten.
Så koselig :Heartred

Så kjedelug

Så kjedelig også hele julen da. Det burde de, turnus eller ei Ha system på annethvert år jul og nyttår.

Back
Topp