Da er du jo i ruteFerdig med gavene, men mangler litt vask og å pynte tre. Noe som blir spennende i år med en nysgjerrig jente på 10 mndEn du?
![]()
Jeg er i mål med julegavene, og julevasken tar vaskedame seg av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du jo i ruteFerdig med gavene, men mangler litt vask og å pynte tre. Noe som blir spennende i år med en nysgjerrig jente på 10 mndEn du?
![]()
Hva får kjæresten??En fin fin dag, juletreet er oppe, siste pakkene Er sendt, vi har fått ryddet en god del, , pyntet mye mer,julekortene har fått frimerker på og blir sendt i morgen og kengubarnet har bestemt seg for gave til kjæreten.
Sender deg en varm klemJoda, det går no. En litt tung periode psykisk nå. Men denne gang har jeg en jobb jeg stortrives i, og kollegaer som løfter meg opp. Og det hadde jeg absolutt ikke sist. Så håper å komme meg gjennom det![]()
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Jada, det er jo det... Mens et tømmer min når de finner på å miste tre tenner på ei uke og sånn.Greit med litt påfyll i lommebøkene dems da![]()
Skulle gjerne hatt vaskedame.Da er du jo i rutestas med ei lita jente som feirer jul for første gang
Jeg er i mål med julegavene, og julevasken tar vaskedame seg av![]()
Ja, det blir koselig med hennes første julDa er du jo i rutestas med ei lita jente som feirer jul for første gang
Jeg er i mål med julegavene, og julevasken tar vaskedame seg av![]()
Åh, så heldig du er da For en herlig følelseHar noen til som må i boks her også men stresser ikke så mye med de
TakkSender deg en varm klem
Dette klarer du!
Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da![]()
De siste to årene har de fått ny turnus hvert år, så har ikke vært noe rutiner ang jobbing på julaften. Han hadde fri ifjor, så fikk han ny turnus på nyåret, og får ny turnus på nyåret nå igjenÅneii
Er det rullering så han jobber annenhvert år? Veldig kjedelig når det blir sånn, når man var forberedt på noe annet..
Så koseligEn fin fin dag, juletreet er oppe, siste pakkene Er sendt, vi har fått ryddet en god del, , pyntet mye mer,julekortene har fått frimerker på og blir sendt i morgen og kengubarnet har bestemt seg for gave til kjæreten.

Et hjertesmykke, melkehjerter og et kort han har skrevetHva får kjæresten??![]()
God middag jaGod ettermiddag![]()
Så kjedelugÅh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da![]()
Så kjedelig også hele julen da. Det burde de, turnus eller ei Ha system på annethvert år jul og nyttår.Åh, nå fikk jeg en dårlig nyhet. Samboer skal egentlig jobbe julaften, 1. og 2.juledag, men sjefen sa at de kunne avspasere julaften. Nå er sjansen stor for at de ikke kan det likevel, da det har gått noe galt (han jobber på fabrikk) og de muligens må bruke jula å produsere produktet. Han jobber da fra 07-19.30,så får ikke vært noe med ungene da![]()
Så kjedelig også hele julen da. Det burde de, turnus eller ei Ha system på annethvert år jul og nyttår.
Det er detSå koselig![]()