Jule- og desemberskravle :)

Ikke sant jeg er over grensa hakkende gal som med altså mitt "tross alt en dag på etterskudd , for ikke å snakke en uke, på jobb" og mitt "trenger to, egentlig tre feriedager for å bli klar til jul hjemme 1)bruker tid på å tenke på dropskoking og se på det settet på panduro, når jeg har fått innvilget "mannen henter i bhg så jeg kan jobbe litt lenger" bare fordi det også var på "og evt handle på vei hjem" og 2) FAKTISK tenker på å koke drops, jeg som ikke kan koke drops? Jeg SKAL lage noe hjemmelaget godteri ja, trøfler med og uten sukker er obligatorisk, og jeg har jo lovet mamma de uten sukker i julegave. Men trøfler KAN jeg, drops er vel skummelt og vanskeig og brenner-fingrene-mine-farlig? Og mye griseri og styr og jobb?
 
YEY !! det begynner å komme mer snø her :joyful:
Føler meg litt som ett lite barn når det gjelder snø, men snart skal jeg og kjæresten min opp der jeg er oppvokst
og der er det vertfall snø :woot: Snakker bare om snø jeg, og kunne bli litt for mye av det men er bare jeg som
elsker snø og nok så greit nesten født med ski på beina :joyful:
 
Da var alle julegavene i hus :)
 
Vi er på vei for å kjøpe siste julegavene og for å levere gaver hit og dit.
Håper vi kommer hjem før kl 21 hvertfall, for jeg må dusje og tidlig i seng, opp kl 5 i morgen , jobbe til 14 å så rett til Gjøvik
 
Vi hadde besøk av noen vi ser så alt for sjeldent i dag med deres hun.
Jeg og damen i paret var ute en tur med hunden mens mannen la Lille U siden han var for oppspilt av hunden.

Hun syns området vi bor i er så flott, og overrasket at vi møtte så mange på den lille turen vår, hun møter neste aldri noen når hun er ute med hunden hjemme i Oslo.
Så ser hun et hus som er til salgs, og begynner å drømme.
Jeg sier at nå er det et lite stykke til Oslo her fra hvor svaret er "ja, men dere har 3 små barn og klarer det helt fint, våre er store"
Hun så annonsen og elsket huset enda mer, og fant argumentasjon ovenfor mannen.

Vet det er 1.000 grunner til at de ikke kommer til å flytte hit, men om de hadde det, hadde det vært noe av det beste som kunne skjedd meg.....
Er lov å håpe og jeg krysser fingre❤️
 
Nå er alle sende-gaver utenom en pakket. Våre sendes med svigermor i morgen, ikke posten, derav at de ikke er sendt.
Den siste er en kalender som sist jeg sjekket vsr kommet til oktober, men den begynte på desember. Det er kommet et par sider siden det så jeg antar den er rundt sommeren.
Julekort er ordnet til de som skal være med henne.

Så får vi nå bare se hva som skjer. Om det kommer flere prikker på lillemor eller hva som skjer...

Min mann har veldig ikke tid å være hjemme. Jeg har.... Egentlig heller ikke det. Jeg trenger dog noen dager hjemme og er ikke i form selv og sannelig om jeg vet hvordan verden skal henge sammen om jeg ikke får jobbet de siste dagene.

Jeg får vel hente pc hjem i alle fall så får vi se.

Jeg håper det ikke er vannkopper. Men søren om jeg vet hva jeg skal tro og ta sjangsen i morgen.
Hvordan går det med dere?:)
 
Back
Topp