Jule- og desemberskravle :)

Nå klager jeg litt. Jeg er så leeeei av den fasen minsten er i. Ikke sover han noe særlig på dagen, ikke sover han noe særlig på natt (verken sammen med meg eller på rommet), han hyler og vræler, skikkelig klengete (type kan ikke sette han på gulvet uten at han hyler). Idag viste han den skeptiske siden også :nailbiting: og ved kveldsmat så nektet han å spise (han elsker mat), han bare hylte noe veldig :nailbiting: han er ikke seg selv:dead:
 
Nå klager jeg litt. Jeg er så leeeei av den fasen minsten er i. Ikke sover han noe særlig på dagen, ikke sover han noe særlig på natt (verken sammen med meg eller på rommet), han hyler og vræler, skikkelig klengete (type kan ikke sette han på gulvet uten at han hyler). Idag viste han den skeptiske siden også :nailbiting: og ved kveldsmat så nektet han å spise (han elsker mat), han bare hylte noe veldig :nailbiting: han er ikke seg selv:dead:
Så kjedelig. Er det kanskje noen tenner på gang ??
 
Så kjedelig. Er det kanskje noen tenner på gang ??
Kanskje.. Jeg holder på å bli gaaaal :p jeg vet at han ikke kan noe for det, at noe skjer med ham (han er veldig nære på å lære å gå alene, tatt noen steg), men håper det er innafor å klage litt likevel :hilarious:
 
Kanskje.. Jeg holder på å bli gaaaal :p jeg vet at han ikke kan noe for det, at noe skjer med ham (han er veldig nære på å lære å gå alene, tatt noen steg), men håper det er innafor å klage litt likevel :hilarious:
Helt innafor!det er en kjip tid! Selv om en vet det går over.
 
16. Desember 2015 tok jeg bilde av en mistenkelig prikk på min dengang yngste datter. Det viste seg dagen etter at hun hadde vannkopper

I dag tok jeg sette bildet av min nå yngste datter IMG_20181217_203015.jpg
Vi får bare vente og se hva som skjer..
 
Det er en drøy måned siden ei i bhg hadde vannkopper og så vidt jeg vet var det ikke flere som fikk det og det gikk både og og to og tre og fire uker og jeg tenkte vi slapp unna. Nå er jeg ikke like sikker.
 
Det er en drøy måned siden ei i bhg hadde vannkopper og så vidt jeg vet var det ikke flere som fikk det og det gikk både og og to og tre og fire uker og jeg tenkte vi slapp unna. Nå er jeg ikke like sikker.
Nei det skjønner jeg godt du ikke er like sikker på
 
God kveld dere :) klør i fingrene etter shopping. Vil bli ferdig med gaver nå... Men er jo ikke tid i hverdagen jo :(
 
Vi hadde besøk av noen vi ser så alt for sjeldent i dag med deres hun.
Jeg og damen i paret var ute en tur med hunden mens mannen la Lille U siden han var for oppspilt av hunden.

Hun syns området vi bor i er så flott, og overrasket at vi møtte så mange på den lille turen vår, hun møter neste aldri noen når hun er ute med hunden hjemme i Oslo.
Så ser hun et hus som er til salgs, og begynner å drømme.
Jeg sier at nå er det et lite stykke til Oslo her fra hvor svaret er "ja, men dere har 3 små barn og klarer det helt fint, våre er store"
Hun så annonsen og elsket huset enda mer, og fant argumentasjon ovenfor mannen.

Vet det er 1.000 grunner til at de ikke kommer til å flytte hit, men om de hadde det, hadde det vært noe av det beste som kunne skjedd meg.....
 
Vi hadde besøk av noen vi ser så alt for sjeldent i dag med deres hun.
Jeg og damen i paret var ute en tur med hunden mens mannen la Lille U siden han var for oppspilt av hunden.

Hun syns området vi bor i er så flott, og overrasket at vi møtte så mange på den lille turen vår, hun møter neste aldri noen når hun er ute med hunden hjemme i Oslo.
Så ser hun et hus som er til salgs, og begynner å drømme.
Jeg sier at nå er det et lite stykke til Oslo her fra hvor svaret er "ja, men dere har 3 små barn og klarer det helt fint, våre er store"
Hun så annonsen og elsket huset enda mer, og fant argumentasjon ovenfor mannen.

Vet det er 1.000 grunner til at de ikke kommer til å flytte hit, men om de hadde det, hadde det vært noe av det beste som kunne skjedd meg.....

Lov å håpe
 
Nå er alle sende-gaver utenom en pakket. Våre sendes med svigermor i morgen, ikke posten, derav at de ikke er sendt.
Den siste er en kalender som sist jeg sjekket vsr kommet til oktober, men den begynte på desember. Det er kommet et par sider siden det så jeg antar den er rundt sommeren.
Julekort er ordnet til de som skal være med henne.

Så får vi nå bare se hva som skjer. Om det kommer flere prikker på lillemor eller hva som skjer...

Min mann har veldig ikke tid å være hjemme. Jeg har.... Egentlig heller ikke det. Jeg trenger dog noen dager hjemme og er ikke i form selv og sannelig om jeg vet hvordan verden skal henge sammen om jeg ikke får jobbet de siste dagene.

Jeg får vel hente pc hjem i alle fall så får vi se.

Jeg håper det ikke er vannkopper. Men søren om jeg vet hva jeg skal tro og ta sjangsen i morgen.
 
Siste kalender pakket og jeg tar kvelden
 
God kveld dere :) klør i fingrene etter shopping. Vil bli ferdig med gaver nå... Men er jo ikke tid i hverdagen jo :(

Tid? hva er det?

Såvidt jeg står opp og lager frokost før klokka er fire og alle kommer hjem igjen, så er det middag og leggetid. :p
Jeg er overbevist om at døgnet har 6 timer mindre i desember. :p
 
God morgen

En prikk som ikke er fylt med vann og ikke kommet flere og ingen feber er jo ikke sykt barn. Det er jo et helt frisk barn med en prikk på innsiden av låret. (vannkopper begynner visstnok vanligvis i ansiktet. På mine eldste begynte det på magen)

Hun er jo frisk.

Det er bare en ting som får meg til å tvile på å sende henne på nissefest og det er en ganske nøyaktig 3 år gammel erfaring om ei jente med en prikk vi ikke skjønte hva var, men hun var jo frisk og det kom ikke flere i løpet av natta så hun dro i bhg.

Neste dag ble hun hjemme, for hun hadde vannkopper.
 
Tid? hva er det?

Såvidt jeg står opp og lager frokost før klokka er fire og alle kommer hjem igjen, så er det middag og leggetid. :p
Jeg er overbevist om at døgnet har 6 timer mindre i desember. :p
Sånn ca sånn ja.

Jeg kommer på jobb og så er det lunsj og før jeg vet ordet av det begynner folk å gå hjem? De timene midt på der er borte.
 
Back
Topp