Jule- og desemberskravle :)

Ja veldig kjipt.

Den slutta å ta inn vann, så fant vi ut at feilmeldingen betyr at det er tett ett eller annet sted. Så vi åpnet, og da lå det mye vann på bunnplata. Men vi er ikke såå tekniske at vi klarte å finne ut av det. Og den er 10 år, og vi tror ikke det lønner seg å reparere den..

Så nå vasker vi opp for hånd, og har ønsket oss gavekort på elkjøp til jul, så får vi se hvor mye vi trenger legge i. Kan ikke ta oss råd til en veldig dyr en uansett.
Vi kjøpte ny for 3 år siden , håper den holder noen år til

Frøkna her elsker suppe av alle slag:p samboer ble litt snytt her en dag, for han hadde stått og lagd middag mens jeg hentet henne i bhg. Da vi kom inn døra og fikk kledd av så gikk hun rett til bordet, "suppe!" og så nesten skuffet ut av middagen hun fikk:hilarious:
Samme :p heldigvis liker ungene noe så enkelt som suppe, så det er en hit uansett :p

Hev deg over det.
Blir heldigvis flinkere å flinkere ;)
Men familiene mener vi ikke feirer jul iår fordi ungene ikke har pakke kalender.

Samme familie som aldri har gitt noen kalde der til sine ungene. Til nøds 10 kroners kalenderen (som jeg er helt for også). Så hvor de får disse tankene fra, skjønner vi ikke helt. Men endelig roet oss med at de er bare sinnsyke og lager egne forklaringer og hendelser oppi hue sitt som ikke stemmer med vår virkelighet.
De lever gjennom oss, og våre barn kan man si. Så når de ikke har noe liv selv tydeligvis, og må mene ting om alt og alle er det vel mer synd i de enn oss.

Føler med deg. Her har det røket så mye og bilitgifter at det burde ikke vært lov..
Passer sinnsykt dårlig før jul iallefall.. Heldigvis har vi hatt en buffer, men den begynner å bli slank nå gitt.. Men men, bilen må vi ha.

Oppvaska tar vi for hånd nå og håper vi får noen gavekort på elkjøp til jul så vi kan kjøpe ny oppvaskmaskin.

Nå er jeg sliten :hilarious: men så kjekt og gøy :D nytt besøk i morgen :p

Ikke kjempedyr den vi har nå men det ar jo ikke den forrige heller
Jeg tenker at hvis en sånn maskin som brukes hver dag holder i 10 år når den ikke er så dyr, så er det greit nok.
Mulig det hadde holdt lenger hvis det kosta mer. Men men

Man kjøper seg jo ofte en mobil som koster like mye som en oppvaskmaskin, og den har man jo sjelden i 10 år. Så 10 år syned jeg er greit

Back
Topp