T
Turid-Laila
Guest
LOL baller. Som mange forskjellige.Koffert som... En helt vanlig koffert bare lol bilder på? Eller med lol baller i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LOL baller. Som mange forskjellige.Koffert som... En helt vanlig koffert bare lol bilder på? Eller med lol baller i?
Den ja. Mi hadde elska den
Mi på 12 år har på ønskeliste headset, mobil (eventuelt penger til mobil), animegreier, klær fra New Yorker er hu glad i, tegnesaker (mer ordentlig da og ordentlig tegnepapir, kinogavekort med snop til. Feks.Må finne gave til ei på 12 år i dag, aner bare ikke gva
Hvorfor ikke om hun ønsker seg detDet finnes en LOL koffert til 999 kr ! Og jeg vurderer seriøst å kjøpe den til minste i hus....
Hun her rr litt sær men tror det blir noe klær jaMi på 12 år har på ønskeliste headset, mobil (eventuelt penger til mobil), animegreier, klær fra New Yorker er hu glad i, tegnesaker (mer ordentlig da og ordentlig tegnepapir, kinogavekort med snop til. Feks.
Har satt en grense av økonomiske årsaker til mindre enn det. Kjøper jeg den dobbler jeg det gitt. Og jeg har strengt talt ikke råd til det. Men vurderer når jeg ser hva svigerfar gir meg å bruke å ta de pengene daHvorfor ikke om hun ønsker seg det
Ofte litt tryggt det. Mi niese på 15 år sendte oss bilder i år spesifikt av hva hu ønska segHun her rr litt sær men tror det blir noe klær ja
Ah skjønnerHar satt en grense av økonomiske årsaker til mindre enn det. Kjøper jeg den dobbler jeg det gitt. Og jeg har strengt talt ikke råd til det. Men vurderer når jeg ser hva svigerfar gir meg å bruke å ta de pengene daMen må først få de pengene så jeg vet hva jeg har å bruke totalt på en måte
![]()
He he såpass jaOfte litt tryggt det. Mi niese på 15 år sendte oss bilder i år spesifikt av hva hu ønska segVi fikk ikke bruke noe fri fantasi gitt hahaha
Satser på neste år er bedre. AAP er ikke superlønn. Men unga får uansett det aller meste på sin liste ser jegAh skjønner
Høres da ut som om du har ordnet dette helt fintSatser på neste år er bedre. AAP er ikke superlønn. Men unga får uansett det aller meste på sin liste ser jegOg jeg klarer på denne måten å ordne gaver å mat for desember uten å ta ting på kreditt. Så da får det gå slik
![]()
Sikkert mi også. Men det er ikke veldig aktuelt. Har et par sånne baller. Og hun har jo ikke noe fra før så hun blir sikkert fornøyd med det.Den ja. Mi hadde elska den
Ja da flyr penga. Her røyk oppvaskmaskina i tilleggMin er ikke sp gammal og den delen som røyk hadde de aldri vært borti før at hadde ryki så typisk vår flaks
Legg til at termostaten på badet oppe røyk også så skjønner msn st pengene har flydd

Godt samarbeid med alle rundt meg da. Og jeg gir forskjellige ønsker fra barna til alleHøres da ut som om du har ordnet dette helt fint
Mi er veldig veldig ekstremt på disse LOL greiene. For veldigSikkert mi også. Men det er ikke veldig aktuelt. Har et par sånne baller. Og hun har jo ikke noe fra før så hun blir sikkert fornøyd med det.
Ser denSatser på neste år er bedre. AAP er ikke superlønn. Men unga får uansett det aller meste på sin liste ser jegOg jeg klarer på denne måten å ordne gaver å mat for desember uten å ta ting på kreditt. Så da får det gå slik
![]()
Kjipt altsåJa da flyr penga. Her røyk oppvaskmaskina i tillegg![]()
Hadde jeg klart det såSer den
Her har jrg fordelt utover året så går det greit heldigvis.
Ja veldig kjipt.Kjipt altså