Bra det er andre positive ting med denJeg har kjøpt leppekrem i dag, så jeg vet ikke med leppene, men hendene er som sandpapir selv med sterk kortison. Godt med vinter gitt ^^

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det er andre positive ting med denJeg har kjøpt leppekrem i dag, så jeg vet ikke med leppene, men hendene er som sandpapir selv med sterk kortison. Godt med vinter gitt ^^

Med regn og grønn plen?Høres ganske koselig ut synes jeg![]()
Ikke altHåper du fikk fiksa alt![]()
Mi er veldig veldig ekstremt på disse LOL greiene. For veldigMen får se hva utvalg de har den dagen jeg tar hele juleshoppinga
![]()
Bra det er andre positive ting med den![]()
JaSom snø og kos? ELler, hvor er snøen???? Haha ^^
vi hadde faktisk snø i går, men hjelper lite nå
Javi hadde faktisk snø i går, men hjelper lite nå
![]()
1 i seng.
Fire gjenstår.
Ja Pluss oss voksne da tilslutt.
Tidlig i år. Men juletreet er oppe haha3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig
Flinke mannen som la sammen alle klærne jeg dro ut![]()
Hmmm. Jeg har et akvarium å tømme
Skal sette det opp helt på nytt, noe som betyr at det må stå uten fisk i i noen uker før jeg kan kjøpe noen. Kjedelig! Men men.
Det er så fint med akvarium! Men det er vel en del jobb? Hvor mange fisker pleier du å ha i det?
Det ble plutselig det da alle fiskene døde av parasitter
Jeg hadde 9, men skal ha fler etter hvert. Må bygge opp sakte når jeg kan kjøpe nye fisker igjen![]()
Nei, så kjedeligHåper at det går greit med nytt akvarium og nye fisker!