Jule- og desemberskravle :)

Høres ganske koselig ut synes jeg:D
Med regn og grønn plen? :p neida, koselig med kalender og rampenisse :D og vi har vært på koselig teater i dag og på julegrantenning, så dagen ble ikke så værst tross for mangel på snø. :D

Mi er veldig veldig ekstremt på disse LOL greiene. For veldig :p Men får se hva utvalg de har den dagen jeg tar hele juleshoppinga :)

Det er jo populært ja

Tidlig i år. Men juletreet er oppe haha :p 3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig

1 i seng.

Fire gjenstår.

Ja Pluss oss voksne da tilslutt.

Hmmm. Jeg har et akvarium å tømme :(
Skal sette det opp helt på nytt, noe som betyr at det må stå uten fisk i i noen uker før jeg kan kjøpe noen. Kjedelig! Men men.

Det er nesten ikke til å begripe at det er DESEMBER! Hele høsten har virkelig fløyet av sted med en liten baby i hus.

Har helt glemt å kjøpe flaxkalender. Og glemte å åpne første luke i Pukka te-kalenderen min. Fikk i alle fall funnet frem adventsstake, stjerne og adventslys i dag! Så 1. søndag i advent kan bare komme.

Tidlig i år. Men juletreet er oppe haha :p 3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig

Det var tidlig, ja! Ekte eller plast? Koselig å ha med ungene på pynting!

Hmmm. Jeg har et akvarium å tømme :(
Skal sette det opp helt på nytt, noe som betyr at det må stå uten fisk i i noen uker før jeg kan kjøpe noen. Kjedelig! Men men.

Det er så fint med akvarium! Men det er vel en del jobb? Hvor mange fisker pleier du å ha i det?

Det er så fint med akvarium! Men det er vel en del jobb? Hvor mange fisker pleier du å ha i det?

Det ble plutselig det da alle fiskene døde av parasitter :(
Jeg hadde 9, men skal ha fler etter hvert. Må bygge opp sakte når jeg kan kjøpe nye fisker igjen :)

Det ble plutselig det da alle fiskene døde av parasitter :(
Jeg hadde 9, men skal ha fler etter hvert. Må bygge opp sakte når jeg kan kjøpe nye fisker igjen :)

Nei, så kjedelig :( Håper at det går greit med nytt akvarium og nye fisker!

Nei, så kjedelig :( Håper at det går greit med nytt akvarium og nye fisker!

Ja det var ikke noe gøy :(
Nå har det stått uten fisk en stund, men jeg tenker at jeg tømmer det og vasker det og plantene og ellers alt inni, og begynner på nytt med å skape en bakteriekultur for å lage et godt miljø klart til nye fisker :)

Back
Topp