Jule- og desemberskravle :)

Ja det var ikke noe gøy :(
Nå har det stått uten fisk en stund, men jeg tenker at jeg tømmer det og vasker det og plantene og ellers alt inni, og begynner på nytt med å skape en bakteriekultur for å lage et godt miljø klart til nye fisker :)

Sikkert lurt å gjøre det skikkelig! :)

Det var tidlig, ja! Ekte eller plast? Koselig å ha med ungene på pynting!
Vi kjører plast. Med ferdig lys på så det er kjempeenkelt å sette sammen :p

De storkosa seg. 3 åringen var meget nøye på hvor kulene skulle være. Hun har vært på Hadeland å kjøpte egne kuler til seg selv og søstera si på 1. Så de kunne ha spesielle kuler. De var veldig viktig at fikk gode plasser så de brukte hun tid på :p

Vi kjører plast. Med ferdig lys på så det er kjempeenkelt å sette sammen :p

De storkosa seg. 3 åringen var meget nøye på hvor kulene skulle være. Hun har vært på Hadeland å kjøpte egne kuler til seg selv og søstera si på 1. Så de kunne ha spesielle kuler. De var veldig viktig at fikk gode plasser så de brukte hun tid på :p

Tror det blir plast her også i år. Vi har ikke bestemt oss helt. Vi fikk et tre av bestemor, så vi får vel nesten se hvordan det ser ut før vi tar et valg.

Så gøy at de fikk egne kuler! Klart at de ikke kan hente hvor som helst, må du vite! ;)

En tann eller flere ser jeg. Hvitt i munnen. Forklarer 2.5 timer søvn inatt som var og hyling idag. Paracet og nurofen er klar for natten... Jeg er utslitt etter en dag alene med frøkna. Gravid og attpåtil gråter/hyler Hun og hvilte ikke annet enn 1 time da gikk jeg konstant

Tidlig i år. Men juletreet er oppe haha :p 3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig
Så koselig da :greet008

Gaah blir så provosert over den der : for oss er det viktigste tid sammen som kommer når noen spør hvor mye folk bruker på gaver til barna.
Om man bruker 500 eller 5000 spiller vel ingen rolle, betyr jo ikke at de som gir dyreste gaven ikke bruker tid sammen.

* må slutte å lese diskusjoner på fb*

Tror det blir plast her også i år. Vi har ikke bestemt oss helt. Vi fikk et tre av bestemor, så vi får vel nesten se hvordan det ser ut før vi tar et valg.

Så gøy at de fikk egne kuler! Klart at de ikke kan hente hvor som helst, må du vite! ;)
Vi har alltid kjørt plast. Så lenge jeg og mannen har hatt tre. Synes det er så greit og ganske fine :)

Ja, tenkte gjøre det til en liten tradisjon. Dra opp på julebyen når Hadeland har fått det opp i før jul hvert år og la de plukke seg par fine kuler og ta vare på de til de blir større. At de har med seg spesiell julepynt de selv har valgt fra de var små :p synes bare det hørtes litt koselig ut. Hang opp julepynten 3 åringen lagd ifjor i barnehagen. Og hun husket det var hennes. Var så stolt av den og hang den helt øverst så den var helt trygg ❤️

Vi har alltid kjørt plast. Så lenge jeg og mannen har hatt tre. Synes det er så greit og ganske fine :)

Ja, tenkte gjøre det til en liten tradisjon. Dra opp på julebyen når Hadeland har fått det opp i før jul hvert år og la de plukke seg par fine kuler og ta vare på de til de blir større. At de har med seg spesiell julepynt de selv har valgt fra de var små :p synes bare det hørtes litt koselig ut. Hang opp julepynten 3 åringen lagd ifjor i barnehagen. Og hun husket det var hennes. Var så stolt av den og hang den helt øverst så den var helt trygg ❤️
Har dere flyttet nå?

Back
Topp