Bare jeg som syns tiden går ekstremt sakte mot Jul?![]()
Haha, ja jeg er ikke enig i alle fall ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg sånn til å reise til Oslo for å se nevøene mine.. Og det er 19 dager til. Så tiden SNEGLER SEG avgårde for meg..Haha, ja jeg er ikke enig i alle fall ^^
Aha, skjønnerJeg gleder meg sånn til å reise til Oslo for å se nevøene mine.. Og det er 19 dager til. Så tiden SNEGLER SEG avgårde for meg..![]()

Ja det var ikke noe gøy
Nå har det stått uten fisk en stund, men jeg tenker at jeg tømmer det og vasker det og plantene og ellers alt inni, og begynner på nytt med å skape en bakteriekultur for å lage et godt miljø klart til nye fisker![]()
Vi kjører plast. Med ferdig lys på så det er kjempeenkelt å sette sammenDet var tidlig, ja! Ekte eller plast? Koselig å ha med ungene på pynting!
Vi kjører plast. Med ferdig lys på så det er kjempeenkelt å sette sammen
De storkosa seg. 3 åringen var meget nøye på hvor kulene skulle være. Hun har vært på Hadeland å kjøpte egne kuler til seg selv og søstera si på 1. Så de kunne ha spesielle kuler. De var veldig viktig at fikk gode plasser så de brukte hun tid på![]()
Fornøyd med hanHerlig mann!
Jeg synes det går for fortBare jeg som syns tiden går ekstremt sakte mot Jul?![]()
Her er 0/2 i seng.....
Bare i romjula jeg og er vandt medUmh.. vi hadde nettopp julebukk på døra.. er det normalt? Jeg er vokst opp med at det kun er i romjula...
Og vi får kuldegrader og forhåpentligvis rim på bakken og i trærneJeg ser vi skal få sludd en dag neste uke.... Yay!![]()

Så koselig daTidlig i år. Men juletreet er oppe haha3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig

Vi har alltid kjørt plast. Så lenge jeg og mannen har hatt tre. Synes det er så greit og ganske fineTror det blir plast her også i år. Vi har ikke bestemt oss helt. Vi fikk et tre av bestemor, så vi får vel nesten se hvordan det ser ut før vi tar et valg.
Så gøy at de fikk egne kuler! Klart at de ikke kan hente hvor som helst, må du vite!![]()
Har dere flyttet nå?Vi har alltid kjørt plast. Så lenge jeg og mannen har hatt tre. Synes det er så greit og ganske fine
Ja, tenkte gjøre det til en liten tradisjon. Dra opp på julebyen når Hadeland har fått det opp i før jul hvert år og la de plukke seg par fine kuler og ta vare på de til de blir større. At de har med seg spesiell julepynt de selv har valgt fra de var småsynes bare det hørtes litt koselig ut. Hang opp julepynten 3 åringen lagd ifjor i barnehagen. Og hun husket det var hennes. Var så stolt av den og hang den helt øverst så den var helt trygg
![]()
Hadde radio jul på og ungene dansa. Utrolig koselig faktisk fin avslutning på dagenSå koselig da![]()