Jule- og desemberskravle :)

Må finne gave til ei på 12 år i dag, aner bare ikke gva
Mi på 12 år har på ønskeliste headset, mobil (eventuelt penger til mobil), animegreier, klær fra New Yorker er hu glad i, tegnesaker (mer ordentlig da og ordentlig tegnepapir, kinogavekort med snop til. Feks.

Mi på 12 år har på ønskeliste headset, mobil (eventuelt penger til mobil), animegreier, klær fra New Yorker er hu glad i, tegnesaker (mer ordentlig da og ordentlig tegnepapir, kinogavekort med snop til. Feks.
Hun her rr litt sær men tror det blir noe klær ja

Hvorfor ikke om hun ønsker seg det
Har satt en grense av økonomiske årsaker til mindre enn det. Kjøper jeg den dobbler jeg det gitt. Og jeg har strengt talt ikke råd til det. Men vurderer når jeg ser hva svigerfar gir meg å bruke å ta de pengene da :) Men må først få de pengene så jeg vet hva jeg har å bruke totalt på en måte :)

Har satt en grense av økonomiske årsaker til mindre enn det. Kjøper jeg den dobbler jeg det gitt. Og jeg har strengt talt ikke råd til det. Men vurderer når jeg ser hva svigerfar gir meg å bruke å ta de pengene da :) Men må først få de pengene så jeg vet hva jeg har å bruke totalt på en måte :)
Ah skjønner

Satser på neste år er bedre. AAP er ikke superlønn. Men unga får uansett det aller meste på sin liste ser jeg :D Og jeg klarer på denne måten å ordne gaver å mat for desember uten å ta ting på kreditt. Så da får det gå slik :)

Satser på neste år er bedre. AAP er ikke superlønn. Men unga får uansett det aller meste på sin liste ser jeg :D Og jeg klarer på denne måten å ordne gaver å mat for desember uten å ta ting på kreditt. Så da får det gå slik :)
Høres da ut som om du har ordnet dette helt fint

Den ja. Mi hadde elska den
Sikkert mi også. Men det er ikke veldig aktuelt. Har et par sånne baller. Og hun har jo ikke noe fra før så hun blir sikkert fornøyd med det.

Min er ikke sp gammal og den delen som røyk hadde de aldri vært borti før at hadde ryki så typisk vår flaks
Legg til at termostaten på badet oppe røyk også så skjønner msn st pengene har flydd
Ja da flyr penga. Her røyk oppvaskmaskina i tillegg :p:schocked028

Høres da ut som om du har ordnet dette helt fint
Godt samarbeid med alle rundt meg da. Og jeg gir forskjellige ønsker fra barna til alle :p Så da er det enklere å vite hva en selv kan ordne også. Unga blir uansett storfornøyde er jeg sikker på <3

Sikkert mi også. Men det er ikke veldig aktuelt. Har et par sånne baller. Og hun har jo ikke noe fra før så hun blir sikkert fornøyd med det.
Mi er veldig veldig ekstremt på disse LOL greiene. For veldig :p Men får se hva utvalg de har den dagen jeg tar hele juleshoppinga :)

Ser den
Her har jrg fordelt utover året så går det greit heldigvis.

Fått kjøpt to flaxkalendere
4 griseflaxlodd så nå er kalenderen hans ferdig
Kjøpt en gave til jenta på 12, må ha en gave til men vêt ikke hva

Ser den
Her har jrg fordelt utover året så går det greit heldigvis.
Hadde jeg klart det så :p Er ikke så mye til overs. :) Men prøver å legge til sides det jeg kan. MEN så vokser unga og det trengs nytt gitt :p

Ja veldig kjipt.

Den slutta å ta inn vann, så fant vi ut at feilmeldingen betyr at det er tett ett eller annet sted. Så vi åpnet, og da lå det mye vann på bunnplata. Men vi er ikke såå tekniske at vi klarte å finne ut av det. Og den er 10 år, og vi tror ikke det lønner seg å reparere den..

Så nå vasker vi opp for hånd, og har ønsket oss gavekort på elkjøp til jul, så får vi se hvor mye vi trenger legge i. Kan ikke ta oss råd til en veldig dyr en uansett.

Back
Topp