Felles frokost medgod tid er noe vi sjelden får til , derfor ekstra kos med film nå i des.I dag hadde vi ikke felles frokost siden eldste overnattet i kirken, men ellers har vi felles frokost lørdag og søndag året rundt med få unntak.
Men beviset på hvor lite klar jeg egentlig er for desember, jeg føler ikke at det er desember. Vi har jo vært hjemme. Tre timer (mye av det gikk til å lage og spise middag rett nok) mellom kirken og julegrantenninga og ikke så mye etter den før vi begynte å legge unger, men når yngste sov minnet mannen meg på at vi har ikke sett en eneste kalender-tv-episode!
Det blir doblet i morgen. Bare at vi pleier se to så da blir det litt mye. Og jeg fikk jo lyst å se vertshuset den gyldne hale som ca ingen andre enn meg har hukommelse av/gode minner om. Jeg hadde lært litt tegnspråk pgs en elev i klassen så jeg likte den godt den gang i 1989...
Vi ser vanligvis den som går og jul i Skomakergata. Vi får se.
Jeg sitter og tenker at neglelakken min er litt slitt, jeg kunne byttet den. Den jeg fikk i kalenderen i dag er heftig for meg, litt mørk rød. Jeg bruker noe slikt i julen, gjerne med et lag gull-glitter over. Men 2. Desember?
Jeg liker den mørke lilla med en snømann på en finger og jeg lagde en hvit med en julenisse på i går men den fikk ikke tørke godt nok før jeg begynte å bruke fingeren så den er ikke helt pen. Men, mørk rød? På jobb?
Jeg tenker også at jeg har får mye ting å gjøre til å ha tid til å lakke neglene.
Men jeg sitter egenelig bare under et pledd.
Skal ta en titt på lekekassen på slutten av back week om jeg skal bestille bor julegaver.
Men, skal.? Skal ikke?