Kjipt synes jeg, elsker desember men i pr kom den litt brått påLite forberedt her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt synes jeg, elsker desember men i pr kom den litt brått påLite forberedt her også
Jeg er også veldig glad i desember, men ja, den kom brått påKjipt synes jeg, elsker desember men i pr kom den litt brått på
Her også.Jeg er også veldig glad i desember, men ja, den kom brått på
Ja, jeg liker desember.Desember er jo gøy. Årets siste måned!
Kanskje ekstra spennende i år siden frøkna er her og det er første gang siden ulykken jeg gleder meg til jul og nyttår
Mye å gjøre kanskje?Ja, jeg liker desember.
Det har liksom bare ikke helt gått opp for meg at det ER desember liksom.
Ja. Og en hektisk slutt på november så jeg har liksom ikke helt fått gjort meg klar. Gjort hidrt klart, og meg mentalt.Mye å gjøre kanskje?
Det går seg til! hvordan går det med rommet til minsten?Ja. Og en hektisk slutt på november så jeg har liksom ikke helt fått gjort meg klar. Gjort hidrt klart, og meg mentalt.
Får se om jeg får opp litt mer pynt etter julegrantenninga.
Også skulle jeg helst hatt ryddet hele huset, det er litt kaos alle veier.
Det er mellomste vi skal ordne rom til. Da kommer rom til minstemor av seg selv i det at mellomste flyttet ut av det. Hun har drt minste rommet og trenger et større. Minstemor får det minste.Det går seg til! hvordan går det med rommet til minsten?
Ahh! Det skjønner jeg godt!Det er mellomste vi skal ordne rom til. Da kommer rom til minstemor av seg selv i det at mellomste flyttet ut av det. Hun har drt minste rommet og trenger et større. Minstemor får det minste.
Men, det går sakte med prosjektet desverre
Ja, altså jeg liker jo desember men i år var jeg bare ikke klar og det liker jeg ikkeDesember er jo gøy. Årets siste måned!
Kanskje ekstra spennende i år siden frøkna er her og det er første gang siden ulykken jeg gleder meg til jul og nyttår
Uff daUsj, føler at jeg begynner å få feber, og det har jeg ikke tid til
Æsj så kjedeligUsj, føler at jeg begynner å få feber, og det har jeg ikke tid til
God kveldGod morgen, det er 1. Desember.
Begge jentene våknet tidlig, uvanlig tidlig for den eldste av dem, hun sover vanligvis et par timer til. Men da får de stå opp sammen da, så kan vi ligge litt til
Kult skal finne den!Så ble det Julestemningskalender i år også da... Legger den på generell og antar moddene flytter dem inn på høytid etterhvert som før om årene, får evt ta en prat med Tamara om hvordan det er ønsket.
Det er desember folkens!