Og så kommer varmegradene igjenDet er desember, og kulda har begynt å komme her i sør (-5). Nå skal det snart åpnes kalenderpakke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så kommer varmegradene igjenDet er desember, og kulda har begynt å komme her i sør (-5). Nå skal det snart åpnes kalenderpakke
Så flott du koset deg!God morgen
Ble julebord likevel i går, vi endte på konsert med alphaville. Var i grunn utrolig gøy
Håper dere får en fin og minnerik juletidDesember er jo gøy. Årets siste måned!
Kanskje ekstra spennende i år siden frøkna er her og det er første gang siden ulykken jeg gleder meg til jul og nyttår
Å nei håper du tar feil...Usj, føler at jeg begynner å få feber, og det har jeg ikke tid til
Fornøyd med fotballdagen?Fått pyntet litt, nå er det snart middag å så er det tippeliga på TV og den skal vi følge med på
Ikke alltid man klarer å beholde roen jeg hadde nok blitt sint selvUff, nå sprakk det litt for meg...ungene badet, minsten var ferdig, så han kom opp og fikk på bleie. Da det var gjort stilte han seg på kanten ved badekaret (en forhøyning fra gulvet, så det er enklere å komme seg oppi) og skulle ha tak i en leke frøkna hadde oppi karet. Da dyttet hun han så han stupte på hodet ned av kanten, og jeg sa klart fra at nå fikk hun komme opp, si unnskyld og trøste ham.
Dette nektet hun og da jeg skulle ta hånda for å få henne bort til kanten, så sprutet hun en liten bøtte med vann rett i ansiktet mitt. (en kamp vi har hatt tidligere, der jeg har sagt at hvis hun gjør sånn så er det rett opp av badekaret)
Altså, jeg kan skylde på at jeg er sliten, ikke i form osv. Men jeg så rødt. Tok under armene, lempet henne opp av karet, pakket henne i håndkle og satt henne i godstolen mens jeg tørket opp vannet. Hun gråt, men jeg kjente at jeg måtte gå vekk litt da (for å prøve å ikke kjefte og smelle noe veldig)...
Etterpå fikk jeg en god kos av henne og hun sa unnskyld jeg sa forøvrig også unnskyld for at jeg ble så sint, jeg skulle ikke blitt det, men at hun godt visste at det verken er lov å dytte minsten eller hive vann på noen slik.
Nå sitter de med kveldsmat, og jeg måtte lufte tankene litt
Koselig dag for dereInnholdsrik dag.
Først altså gudstjeneste for å hente eldste som har vært på "lys våken", kirkens trosopplæringsprogram, trinn for 6 klasse.
Så hjem og spise, og så til bedehuset for julegrantenning hvor korpset spiller, og den eldstemann som altså har sovet bittelitt mindre enn vanlig, han spiller i korpset. Nå er vi hjemme og yngste skal snart i seng. Eldstemann, han er ute og selger resten av kalenderene sine for speideren.
Han er lovet kakao til kveldmat for å bli med ut på den julegrantenninga, men været ble ikke så ikke og det var jo kaffi og kaker inne på bedehuset etterpå så han er vel oppvarmet sånnsett.
Flinka! hva bakte du?Fått bakt de to første sortene i dag
Ja, vi har mange sånne koselige dager fremover nå. En etter en etter en.Koselig dag for dere
Vi har også vært på julegrantenning
Holkeføre er skummeltSnø ei lita stund, meldt regn fra i dag... Det er holkeføre på vegen... Vil ha vinter gitt
Ja og med revmatisk sjukdom, 4 ryggoperasjoner, nevropati ( fot uten følelse) og refleksdystrofi, gjør at eg er livredd for å falle.Holkeføre er skummelt
Krumkaker og fettkaker (en type danske julekaker)Flinka! hva bakte du?
Glad jeg droSå flott du koset deg!
He he vel vi rykker ikke ned hvertfallFornøyd med fotballdagen?