Jubeltråden

Jubler for hjerteaktivitet på UL, jubler litt mindre for å ha blitt satt tilbake 8 dager :Heartred 5+3 etter nye beregninger!

Jubler for 2-3 uker på digitaltest i dag :rolleyes: ..har tatt en hcg prøve hos Fürst grytidlig i dag, så er jeg heldig blir det svar i kveld.

Jubler over at testene fortsatt er positive. Jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid...

Jubler for 2-3 uker på digitaltest i dag :rolleyes: ..har tatt en hcg prøve hos Fürst grytidlig i dag, så er jeg heldig blir det svar i kveld.

Har sittet noen kvelder og oppdatert Fürst sine sider i spenning :angelic: satser på bra resultat :D

• Liker
Reactions: B82
Jubler for at alt så bra ut på tul i dag:joyful: ble satt tilbake 1 dag, så 6+4 i dag:happy:

Har sittet noen kvelder og oppdatert Fürst sine sider i spenning :angelic: satser på bra resultat :D

Har du fått svar på omtrentlig samme klokkeslett på kvelden? :bookworm: Utålmodig ..

Nei, det varierer en del. Dessverre! o_O Skjønner du er utålmodig :nailbiting:

Æh.. får bare sjekke hvert kvarter da :wacky: om ikke det er noe til kl er 20:00 så blir det vel neppe før mandag.

Da fikk jeg tak i Fürst, hcg er på 56. (13dpo)
Hm. Hvor er konsentrasjonen mest ‘oppdatert’ tro, via blodprøve eller urin? Husker ikke hvilke av de som henger litt etter.

Rart jeg fikk 2-3 på digitaltest - den skal vel først slå ut på hcg over 200? :think005

Fra beroliget til urolig igjen på null komma niks :bom

Hurra, da er der TUL i morra:) har gått både fort og innmari treigt:joyful:

Bankende hjerte på UL i dag og embryoet hadde satt seg perfekt i livmora <3

Jubler for bankende hjerte på ul i dag:Heartred 6 uker +
Innlagt for væskebehandling og kvalmestillende, men håper å få reise hjem i kveld:)

Jubler for bankende hjerte på ul i dag:Heartred 6 uker +
Innlagt for væskebehandling og kvalmestillende, men håper å få reise hjem i kveld:)
Liker for bankende hjerte, liker ikke at du er innlagt ♥️ masse god bedring, håper kvalmen roer seg og at du får nyte juleuken ♥️

Back
Topp