Jubeltråden

Jubler for økende symptomer :hilarious: 7+5 i dag.

Jubler for 6+6 og ultralyd hos legen i dag hvor han så embryo inni livmoren og bankende hjerte❤ Jeg skjønner nå at jeg har vært lettere deprimert/deprimertsymptomer fra jeg fikk positiv test, men nå er de borte:) Hadde en MA i sommer som har påvirket meg mye.

Jubler for 6+6 og ultralyd hos legen i dag hvor han så embryo inni livmoren og bankende hjerte❤ Jeg skjønner nå at jeg har vært lettere deprimert/deprimertsymptomer fra jeg fikk positiv test, men nå er de borte:) Hadde en MA i sommer som har påvirket meg mye.

Gratulerer så mye!:Heartred

MA er en skremmende opplevelse som setter seg i sjelen enten man vil eller ei.

Jeg fikk også vite at jeg var 6+6 i dag :Heartpink:Heartblue:Heartred

Sniker meg nok inn som sistemann i denne gruppa :p

Vedlegg

• EB03EAAA-32FA-495B-83CC-F64D3BF266D0.jpeg
    EB03EAAA-32FA-495B-83CC-F64D3BF266D0.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 34
Jubler for 8+0! :p Og tul imorgen selvom jeg er så nervøs at jeg ikke vet om jeg orker gå :nailbiting::nailbiting::hilarious:

Tok test i går som jeg jublet over. (Fått det bekreftet på kroppen og den siste uken) tok ny test i dag som var enda sterkere. Så jubler over 3+5 i dag :smiley-bounce016 Bilde av testene er i går og i dag. Øverste i går, nederste i dag :smiley-bounce012

Vedlegg

• 20201217_074507.jpg
    20201217_074507.jpg
    13,3 KB · Visninger: 26
Litt mer jubel i dag for å ha fått fødeplass og innkalling til ordinær ultralyd :dance011

«Jubel» over at kvalmen er kommet, 6+1. Det gir meg en slags ro selv om det er grusomt å være så kvalm. Det er likevel verdt det. TUL om fem dager og håper så inderlig på gode nyheter. :Heartred (Bank i bordet)

Hatt første svangerskapskontroll og fått innkalling til ordinær ultralyd :Heartred

Jubler over 8 uker, og for at jeg fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag!! :smiley-bounce022

Ble til og med satt fram i tid - fra 8+0 til 8+4!! Stemmer dette blir det visst juli baby stedet, hvis alt går bra! :smiley-bounce012

Jubler for at tul gikk bra:dummy::dummy1: Estimert til 8+2 og termin 31.7 men holder bare på egen beregning (8+1/1.8) frem til jeg får endelig termin på duo-test i januar! Såååå lettet!

Back
Topp