Jubeltråden

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan søker man fødeplass? :rolleyes:

Gjør det hos legen :) tror det er ganske vanlig å gjøre det ved første svangerskapskontroll rundt 12 uker. Jeg gjør det litt tidlig fordi jeg trenger ekstra oppfølging pluss har lyst på Rikshospitalet hvor jeg har vært før!

I dag jubler jeg for at CB digital viser 2-3 på 14 DPO og at samboeren endelig har forstått at jeg er gravid. Det var vanskelig for han å tolke strimmeltestene: «merkelig at du er gravid selv om streken er så svak» :joyful: :hilarious:

Jeg har igjen en strimmeltest - som jeg skal ta i morgen og en digital. Sistnevnte venter jeg med til uke 6. :happy: Åhh... :love017tenk at jeg skal (kanskje) bli mamma i august. Så uvirkelig :shy::dummy::dummy1:

Gratulerer :smiley-bounce016
Så merkelig at de skulle være så svake, tok du med morgenurin?
Jeg tok akkurat samme testene og digital test, og mine streker var tydeligere, selv om den digitale viste 2-3 uker.
Er i dag 5+5 uker og tror fortsatt ikke at jeg faktisk er gravid. Vil vel føle det sterkere når ting begynner å skje og symptomene kommer sterkere frem Smile

Gratulerer :smiley-bounce016
Så merkelig at de skulle være så svake, tok du med morgenurin?
Jeg tok akkurat samme testene og digital test, og mine streker var tydeligere, selv om den digitale viste 2-3 uker.
Er i dag 5+5 uker og tror fortsatt ikke at jeg faktisk er gravid. Vil vel føle det sterkere når ting begynner å skje og symptomene kommer sterkere frem Smile

Nå begynner det å bli en stund siden jeg postet det innlegget. Strekene ble sterkere og sterkere, på 17 DPO var teststreken like sterk som kontrollstreket. Fikk 3+ på CBD 21 DPO eller 5+1. Dessverre så har jeg blødd siden 19 DPO (4+6). Startet med brunlig utflod og nå blør jeg friskt. Tror ikke dette går riktig vei selv om første HCG resultatet viste fine tall, venter på tallene for i dag. Er forberedt på en SA de kommende dagene. :Heartred

Åh så trasig å lese :sorry: Sender varme tanker til deg :Heartred

Mente ikke å være party pooper i jubeltråden. :oops: Så jeg jubler for at det snart er juleferie og at jeg blir tilbudt ny stilling de kommende dagene :smiley-bounce012

5+3 i dag og jubler for 3+ på Clear Blue. Hadde 2-3 for fire dager siden, så det er jo et godt tegn!

Vedlegg

• IMG_20201209_184802.jpg
    IMG_20201209_184802.jpg
    18,9 KB · Visninger: 15
Takk! Krysser fingrene jeg også :smiley-angelic001 skulle du ha noe sjekk nå? Det var du som blødde?

Blødningene/spottingen er et mysterium.:bored: Det er lite, men med forskjellig farge. Ikke nok til å dekke et truseinnlegg en gang. Mest når jeg tørker meg. I går kom det friskt blod etter to tørk, og har ikke blødd siden. Så vet a søren! Har fått en viss ro i kroppen. Det går som det går. Har lagt merke til blødningene kommer etter aktivitet, så må slappe av. I tillegg så har jeg musklelknuter og bakovervendt livmor, kanskje det spiller en rolle? - har ikke peiling. Kan bli gal av å overtenke :banghead: Har målt HCG, og venter på prøvesvar 2 i dag. Skal på TUL om 1 uke og 4 dager. Spent!!

Blødningene/spottingen er et mysterium.:bored: Det er lite, men med forskjellig farge. Ikke nok til å dekke et truseinnlegg en gang. Mest når jeg tørker meg. I går kom det friskt blod etter to tørk, og har ikke blødd siden. Så vet a søren! Har fått en viss ro i kroppen. Det går som det går. Har lagt merke til blødningene kommer etter aktivitet, så må slappe av. I tillegg så har jeg musklelknuter og bakovervendt livmor, kanskje det spiller en rolle? - har ikke peiling. Kan bli gal av å overtenke :banghead: Har målt HCG, og venter på prøvesvar 2 i dag. Skal på TUL om 1 uke og 4 dager. Spent!!

Det høres jo kanskje ut som det kan være skjøre slimhinner eller noe? Blødde mye med førstemann uten at de egentlig aldri fant ut hvorfor. Så håper det bare er uskyldig for deg også! Godt du uansett har funnet roen :) Det er jo ikke så mye å gjøre selvom det ikke alltid er lett å akseptere :angelic:

Fått resultat av blodprøve og urinprøve og alt var fint :) Litt på den lave siden med jern og jeg ligger i nedre normal på stoffskiftet, så de to må jeg følge med på videre i graviditet, MEN, ingen tegn på diabetes og det som var frykten pga diabetes 2 i familien og høy vekt, så happy med det!

Jubler over 3+ i dag! Er 5+0. Da jeg var gravid i høst tok jeg CB digital omtrent på dette tidspunktet og da viste den 1-2. Endte naturligvis i SA 5+3. Blir håpefull av at det ser bedre ut denne gangen :)

6+3 i dag. Like langt som fosteret kom sist gang. Satser på og gleder meg til å forhåpentligvis våkne kvalm og uggen i morgen :D

Jubler for 3+ på digital i dag:happy: 5+2:cat:

Vedlegg

• 673E7956-D496-4BFE-AC3F-552703A11BA4.jpeg
    673E7956-D496-4BFE-AC3F-552703A11BA4.jpeg
    35,1 KB · Visninger: 4
Back
Topp