Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba!! Juleferie nå?6+0 og levert eksamen![]()
Jaa, eller mye jobbing! Men juleferie fra skole vertfall og det er deiligGodt jobba!! Juleferie nå?

Jubler enda høyere i dag.
5+1 og symptomene er noe tilbake. CBD viser 3+1 og testene er fortsatt like sterke.
Jeg jubler for at jeg endelig legger testingen på hylla![]()
sluttet etter 3+ selv. Hvordan skal jeg nå holde oversikt over om det ser ut til å gå veien?
Har tul om to uker da. Har du tenkt å ta tul?Gratulerer! Og velkommen til andre siden av testingensluttet etter 3+ selv. Hvordan skal jeg nå holde oversikt over om det ser ut til å gå veien?
Har tul om to uker da. Har du tenkt å ta tul?

Det blir TUL 21. desember, og da er jeg 7+3. Veldig spent, krysset fingrene at frøet vokser og klamrer seg fast til da 

TakkJeg har igjen tre stimler, og vet søren hva jeg skal gjøre med dem. Fingrene kommer til å klø etter å teste i morgen
Pga brun spotting så skal jeg ta blodprøver til uka, sånn sett blir testetøsa tilfredsstiltEllers så er mottoet nå å slappe av, nyte dagene før de verste symptomene kommer. I natt våknet jeg 4 ganger for å tisse! Det er drøyt
Det blir TUL 21. desember, og da er jeg 7+3. Veldig spent, krysset fingrene at frøet vokser og klamrer seg fast til da
![]()
Ja, hcg-tester vil jo tilfredsstille noeHåper det bare er uskyldige blødninger! Blødde en god del med sønnen min også.
Jubler over at vi har søkt fødeplassføles mer virkelig da
![]()
Jubler over at vi har søkt fødeplassføles mer virkelig da
![]()