Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba!! Juleferie nå?6+0 og levert eksamen
Jaa, eller mye jobbing! Men juleferie fra skole vertfall og det er deiligGodt jobba!! Juleferie nå?
Jubler enda høyere i dag.
5+1 og symptomene er noe tilbake. CBD viser 3+1 og testene er fortsatt like sterke.
Jeg jubler for at jeg endelig legger testingen på hylla
Gratulerer! Og velkommen til andre siden av testingen sluttet etter 3+ selv. Hvordan skal jeg nå holde oversikt over om det ser ut til å gå veien? Har tul om to uker da. Har du tenkt å ta tul?
Takk Jeg har igjen tre stimler, og vet søren hva jeg skal gjøre med dem. Fingrene kommer til å klø etter å teste i morgen
Pga brun spotting så skal jeg ta blodprøver til uka, sånn sett blir testetøsa tilfredsstilt Ellers så er mottoet nå å slappe av, nyte dagene før de verste symptomene kommer. I natt våknet jeg 4 ganger for å tisse! Det er drøyt Det blir TUL 21. desember, og da er jeg 7+3. Veldig spent, krysset fingrene at frøet vokser og klamrer seg fast til da
Ja, hcg-tester vil jo tilfredsstille noe Håper det bare er uskyldige blødninger! Blødde en god del med sønnen min også.
Jubler over at vi har søkt fødeplass føles mer virkelig da
Jubler over at vi har søkt fødeplass føles mer virkelig da