Jubeltråden

Jubler for julaften og spente, glade barn :Heartpink
 
Jubler for julaften! Stille og stressfri - bare oss tre :santa de to store er hos faren sin i år
 
Jubler for at den lille blødning jeg hadde på julaften ikke har vist seg på 22 timer.
 
Jubler for 9 uker i dag, og for at jeg fikk vite at min bestevenninne også er gravid i dag!! :) og hun er bare 2 dager lenger på vei enn meg!! Snakk om perfekt timing!! :happy::Heartred
 
Jubler for at magen plutselig har poppet. Er 9+2 og andre barn :) Hadde vi hatt skjult forum skulle jeg delt et magebilde :hilarious:
 
Jubler for 3+ på CBD:wav

Da er jeg offisielt ferdig å teste!
 
Jubler for bankende hjerte på ultralyd hos legen i dag. :Heartred
 
Jubler for 9 uker i dag, og for at jeg fikk vite at min bestevenninne også er gravid i dag!! :) og hun er bare 2 dager lenger på vei enn meg!! Snakk om perfekt timing!! :happy::Heartred

Åhh heldig, det skulle jeg såå ønsket at var meg :) så kos å ha en venninne å dele reisen med!
 
Jubler over bankende hjerte på TUL i dag og at er 7+5 på vei. Sist veke såg dei ingenting og idag står gleden i taket.
 
Jubler for 9 uker i dag, og for at jeg fikk vite at min bestevenninne også er gravid i dag!! :) og hun er bare 2 dager lenger på vei enn meg!! Snakk om perfekt timing!! :happy::Heartred
Så koselig. Min lillesøster er også gravid. Hun har termin tidlig i juli og jeg midt i august.
 
Jubler over at jeg tok min aller siste test i dag (6+2) og test streken ble synlig før kontroll streken :) aldri før hatt så klar og fin strek faktisk ❤️ Dette må jo gå vegen ❤️
 
Har vært på UL for andre gang, denne gangen pga blødninger over mange dager, alt var fortsatt bra og fikk se et bankende hjerte for andre gang, hurra!!!

Var sikker på at alt var over og hadde nesten gitt opp håpet, stirrer på bildene og bare smiler nå :Heartred
 
Back
Topp