Jubeltråden

I dag kjenner jeg tydelig livmoren helt nederst på magen :happy: Trodde jeg måtte vente lenger siden jeg er førstegangs og bare 11+2, men neida :woot:
 
Jubler over å ha vært på ultralyd i dag for første gang. Alt var som det skulle være, knøttet mitt sprelte rundt inni der og termin på 10.august er så langt bekrefta. Hurra :joyful:
 
Jubler for gode resultater på Kub- test og aktiv, frisk bebis på tilhørende ultralyd i dag. Lykke! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jubler over at nå begynner tiden endelig å gå litt fortere, frem til nå har tiden sneglet seg avgårde mot uke 12. Nå er det bare halvannen uke så er vi der :D
 
Jubler over strålende sol ute! Merkelig hvor stor forskjell det gjør for humøret :happy:
 
Jubler for ultralyd med fin hjertelyd og mini som veivet med armer og ben:Heartred Endelig senket skuldrene seg litt:smug:
 
Jubler over å ha hørt hjerteslagene til knøttet for første gang i dag :) Har vært på ultralyd tidligere, men veldig gøy å høre med doppler i dag!
 
Jubler over at det ser ut som matlysten endelig har blitt normal igjen :D Den nye utfordringen er jo at nå har jeg lyst på absolutt alt :p
 
Back
Topp