Jubeltråd

Jubler for hjemmekontor i morgen da denne dagen startet kl 4:45:dead:
 
Jeg jubler for at jeg er i rævdårlig form igjen, etter å ha vært litt bekymret idag formiddag. Var så kvikk! Det gikk over etter frokost, så slipper jeg å bekymre meg for det :hilarious:
 
Jubler for at mannen gidder å farge håret mitt.. det var altså blitt helt brunt og sikkert 4cm ettervekst på to mnd(vokser helt ekstremt, røyter tilsvarende).. det skulle liksom være svart.
 
Jeg jubler for at jeg er i rævdårlig form igjen, etter å ha vært litt bekymret idag formiddag. Var så kvikk! Det gikk over etter frokost, så slipper jeg å bekymre meg for det :hilarious:
Høres ut som meg :hilarious: Kvikkere noen timer på kvelden, før jeg så vidt klarer å stå opp etter 8 timer søvn morgenen etter! Man kan aldri vinne i denne prosessen, enten er det for lite symptom eller så er det for mye :hilarious:
 
Jubler over at jeg ble kvalm for første gang i går kveld! Skrekkblandet fryd :bag:
 
Høres ut som meg :hilarious: Kvikkere noen timer på kvelden, før jeg så vidt klarer å stå opp etter 8 timer søvn morgenen etter! Man kan aldri vinne i denne prosessen, enten er det for lite symptom eller så er det for mye :hilarious:
Jeg ble oppriktig letta når det kvalmen kom tilbake :hilarious: Tenk å være så dust, istedenfor å nyte at man har et par gode timer, så går man å bekymrer seg!
 
Last edited:
Jeg ble oppriktig letta når det kvalmen kom tilbake :hilarious: Tenk å være så dust, istedenfor å nyte at man har et par gode timer, så går man å bekymrer seg!
Herlighet her er jeg også for tiden :happy090

Har også vært bekymret over å ikke kjenne all den murringen og voksesmertene i magen som jeg kjente då godt sist, vell det kom i går og var så gale at jeg lurte på når blodet skulle komme og angret på jeg i det hele tatt ønsket å kjenne på det det:hilarious:
 
Så bra det jeg ble satt ut på. Ul sist var at vi så fingre osv og raske hjerteslag på 185, var rene tecno musikken
Åhh, gøy :D så fingre, slag og spark her og :love017 skikkelig stas!
 
Last edited:
Back
Topp