Jubeltråd

Jubler for overstått barneselskap :happy:

Så ganske mørkt på denne dagen her i går, jeg var så dårlig og sliten hele dagen i går. Heldigvis litt bedre i dag og har klart å fungere godt nok i dag til å få forberedt og gjennomført hele dagen. Nå har endelig mannen min kommet hjem fra tur også:) så da har jeg fått litt mer avlasting etter selskapet også!

Jubler for at jentungen er i seng, at det er mandag og bhg I morgen og at det er 3 uker til neste jibbhelg på gubben :hilarious:

Akkurat nå er jeg ikke superkvalm- så jeg vil juble over det og over at jeg er gravid!! Herregud, jeg er faktisk gravid! Jeg får oppleve det en gang til! Babykosen, ammingen, trilleturer, sovende baby på brystet, alle de første gangene- første rulle, første krabbing, første ord, første skritt, første barnehagedagen, første bursdagen osv

Akkurat nå er jeg ikke superkvalm- så jeg vil juble over det og over at jeg er gravid!! Herregud, jeg er faktisk gravid! Jeg får oppleve det en gang til! Babykosen, ammingen, trilleturer, sovende baby på brystet, alle de første gangene- første rulle, første krabbing, første ord, første skritt, første barnehagedagen, første bursdagen osv osv osv :love7
Skriver under på denne. Hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve det igjen.
Jeg er riktignok veldig dårlig i kveld, men lykkelig for spiren i magen.

Skriver under på denne. Hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve det igjen.
Jeg er riktignok veldig dårlig i kveld, men lykkelig for spiren i magen.
Det går an å både være sliten av kvalmen og være lykkelig for spiren :love7 Helt klart!

Jubler for at jeg sov hele natta i natt, med unntak av en runde med mannens snorking :hilarious:

Jeg jubler for at jeg klarte å spise to hele rista brødskiver med smør og gulost!! Og jeg har ikke kastet opp idag! Bare brekt meg noen ganger, men beholdt alt jeg har spist!

Ferdig på UL og der var et pittelite menneske med bankende hjerte :Heartred ble også satt frem en uke ( som jeg kanskje mistenkte selv også) så beregnet til 8+1 i dag. Hun bestilte i tillegg TUL og OUL til meg så jeg får snart vite datoer på de også:-)

Ferdig på UL og der var et pittelite menneske med bankende hjerte :Heartred ble også satt frem en uke ( som jeg kanskje mistenkte selv også) så beregnet til 8+1 i dag. Hun bestilte i tillegg TUL og OUL til meg så jeg får snart vite datoer på de også:)
Åh så herlig! :Heartred

Jeg jubler for et lite frø som har vokst 34 mm siden privat tul på søndag og har enda sterkere og fin hjertefrekvens idag på tul på sykehuset
Så deilig å vite at alt er som det skal :love7
Hvor langt er du på vei nå?

Back
Topp