Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! GratulererJubler for at vi endelig fikk solgt leiligheta vår i dag! Så deilig at vi blir ferdig med alt som hører med flytting i god tid før bebis sin ankomst
Hurra!!Jubler over normal NIPT svar bare otul på fredagen som gjenstår nå
Hurra!Jubler over normal NIPT svar bare otul på fredagen som gjenstår nå
FantastiskJubler over normal NIPT svar bare otul på fredagen som gjenstår nå
Så deilig!! Ingenting er bedre enn det!I dag jubler eg for at lille fremdeles har det bra inni der Har blødd noen dager og fikk time til UL i dag. Eg var så innstilt på at no skulle Eg inn å bekrefte SA, men der var alt bra og det lille hjertet slo Kom heim og klarte ikkje å motstå fristelsen til å prøve doppleren no som eg visste ca kor lille ligger og jammen fekk eg høre hjertet No har eg tatt opp hjertelyden på telefonen min så eg kan høre på det så ofte Eg vil 10+5 veker i dag og alt er bare velstand
Åh så deilig!Kaffe smaker endelig bra igjen jeg er skikkelig kaffekjerring så har virkelig savnet kaffeen nå når jeg har synes det smakte så fælt
Jeg har faktisk likt kaffe til nå i denne graviditeten. De andre graviditetene klarte jeg ikke smaken.Kaffe smaker endelig bra igjen jeg er skikkelig kaffekjerring så har virkelig savnet kaffeen nå når jeg har synes det smakte så fælt