Jubeltråd

Legen min er seriøst helt fantastisk når det kommer til plagene og sykemeldingen. Hun er veldig på at jeg ikke skal presse meg og spør om jeg har blødninger og hvordan det går. Det er så deilig.

I dag jubler eg for at lille fremdeles har det bra inni der :love7 Har blødd noen dager og fikk time til UL i dag. Eg var så innstilt på at no skulle Eg inn å bekrefte SA, men der var alt bra og det lille hjertet slo :Heartpink Kom heim og klarte ikkje å motstå fristelsen til å prøve doppleren no som eg visste ca kor lille ligger og jammen fekk eg høre hjertet :love017 No har eg tatt opp hjertelyden på telefonen min så eg kan høre på det så ofte Eg vil :)10+5 veker i dag og alt er bare velstand :Heartpink

I dag jubler eg for at lille fremdeles har det bra inni der :love7 Har blødd noen dager og fikk time til UL i dag. Eg var så innstilt på at no skulle Eg inn å bekrefte SA, men der var alt bra og det lille hjertet slo :Heartpink Kom heim og klarte ikkje å motstå fristelsen til å prøve doppleren no som eg visste ca kor lille ligger og jammen fekk eg høre hjertet :love017 No har eg tatt opp hjertelyden på telefonen min så eg kan høre på det så ofte Eg vil :)10+5 veker i dag og alt er bare velstand :Heartpink
Så deilig!! Ingenting er bedre enn det!

Kaffe smaker endelig bra igjen :Heartred jeg er skikkelig kaffekjerring så har virkelig savnet kaffeen nå når jeg har synes det smakte så fælt:happy:
Åh så deilig!

Kaffe smaker endelig bra igjen :Heartred jeg er skikkelig kaffekjerring så har virkelig savnet kaffeen nå når jeg har synes det smakte så fælt:happy:
Jeg har faktisk likt kaffe til nå i denne graviditeten. De andre graviditetene klarte jeg ikke smaken.

Jubler over at jeg fikk en fantastisk pakke med gravidklær i posten i går som gjør at jeg endelig i dag kan gå på jobb og føle meg fin og ikke gå rundt i teltklær og store gensre. Jobber i en finere butikk, så har følt med nesten uflidd med mange av antrekkene mine de siste ukene, men i dag følte jeg meg SÅ FIN❤️

Last edited:
Back
Topp