Jubler for vellykka tul i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for vellykka tul i dag
Hurra!! For et bra resultatHurra, fikk svar på første HCG måling den var på 31 917 - som ifølge tabellene stemmer godt med at jeg er rundt uke 6 når prøver ble tatt.
I januar hadde jeg 320 på første måling og det var i uke 6-7 så det var første indikasjon på at noe var galt.
Gir meg håp at denne gangen er det bedre
For et nydelig resultat! Hurra!Hurra, fikk svar på første HCG måling den var på 31 917 - som ifølge tabellene stemmer godt med at jeg er rundt uke 6 når prøver ble tatt.
I januar hadde jeg 320 på første måling og det var i uke 6-7 så det var første indikasjon på at noe var galt.
Gir meg håp at denne gangen er det bedre
Jubler for helg
Og snart tilgang til skjult
Jubler for helg
Haha ja Ikke mangw dagene igjen til jeg skal frese meg der inne med dere! Er dere mange der inne nå ?Og snart tilgang til skjult
Ser det er en god gjeng som har tilgang, men ikke sååå mye aktivitet! Tror det er mer på åpentHaha ja Ikke mangw dagene igjen til jeg skal frese meg der inne med dere! Er dere mange der inne nå ?
Bare vent jeg trives bedre på skjultSer det er en god gjeng som har tilgang, men ikke sååå mye aktivitet! Tror det er mer på åpent
Bare vent jeg trives bedre på skjult
Det bil nok bli mer aktivt på skjult etterhvert som flere får tilgangSer det er en god gjeng som har tilgang, men ikke sååå mye aktivitet! Tror det er mer på åpent
Det bil nok bli mer aktivt på skjult etterhvert som flere får tilgang
Det er det! Jeg er enig, her er alle medJa men fint med aktivitet på åpent og!
Ååh, jeg håper å få oppleve skikkelig babybaby i sjal! Jeg var så tregt ute med bæretøy sist fordi jentungen hadde så mye låsningerAkkurat nå er jeg ikke superkvalm- så jeg vil juble over det og over at jeg er gravid!! Herregud, jeg er faktisk gravid! Jeg får oppleve det en gang til! Babykosen, ammingen, trilleturer, sovende baby på brystet, alle de første gangene- første rulle, første krabbing, første ord, første skritt, første barnehagedagen, første bursdagen osv osv osv
Jeg bar mye, mest på minstemann, det er så koselig!! Jeg er ikke noe god på sjal, men jeg hadde hybridsele fra Caboo og har fremdeles et par ergobabyseler. Elsket det!Ååh, jeg håper å få oppleve skikkelig babybaby i sjal! Jeg var så tregt ute med bæretøy sist fordi jentungen hadde så mye låsninger