Jubeltråd

Jeg jubler for at vesla endelig er ferdig med ørebetennelsen :Heartredskikkelig fælt med ørebetennelse på små kropper :confused: kanskje vi alle får sove i natt :singing:
 
Åååh spennende! Jeg avbestilte min i 6+3 (6+1 etter el), for var så redd for å ikke få se noe. Men jeg har to MA bak meg og er litt redd for ultralyd nå :dontknow Lover godt for den jeg skal ha uke etter da!
Ja jeg var også redd for det og vurderte å utsette, men denne klinikken hadde helt nytt utstyr og hadde god tid. Så hun tok bilder både utvendig og innvendig. De utvendige bildene ble faktisk best, men det kan jo ha vært tilfeldig. :happy:
 
Jeg jubler for så mye, det er så mye jeg er så takknemlig for. Jeg er såå glad for disse små skuddene mine her hjemme som gjør livet så fint og utfordrende, jeg er så glad jeg kan ligge å kose de små håndflatene i søvn på kvelden, å våkne med dem og stresse til bhg, og lage middag med de da vi kommer hjem. Jeg elsker det. Og jeg gleder meg helt ellevilt til å få et nytt tilskudd og liv i heimen. Vi er i en helt enormt god periode innad i kjernefamilien akkurat nå, og det kjennes enormt godt. Jeg jubler for de fire jeg har her hjemme, og jeg jubler for den som er på tur. Hver dag :Heartred
 
Jubler for noe så enkelt som at gulvvarmen endelig er igang igjen etter sommeren! Jeg er en frossenpinn, og har gått med ullsokker inne på kontoret de siste ukene. Jobber med bare mannfolk (håndverkere) så vi har litt ulikt syn på hva som er grei temperatur innendørs. :hilarious:
 
Ny uke :happy:
Kan endelig begynne å fyre i peisen uten at naboene tror vi har klikket helt :cool:
Ullstrømpebuksene er pakket frem!
 
Back
Topp