Jubeltråd

Jubler for en nesten kvalemfri dag! Kan ikke tro det!! :love017

Jubler for å ha funnet Minst sine hjerteslag med doppleren hjemme i dag! 8+6! :love017 Trodde seriøst det skulle være for tidlig!:happy:
(Går det virkelig ikke an å legge inn film her på forumet? Var jo så koselig med lyden :happy: )
Vis vedlegget 415736
Ææ, nå ble jeg gira etter å prøve jeg og!! Tenkte det var for tidlig. Må sende samboern opp på loftet i morgen :D

Fant dopleren på loftet, og etter mye prøving fant jeg det jeg tror er hjertelyden :love017 :Heartpink har ikke en sånn fancy en som måler frekvens, men det var en lyd som var mye raskere enn min puls hvertfall.

Jeg jubler fordi jeg spiste en hel, normal porsjon av mammas farseboller til middag, OG det smakte skikkelig godt!! Første reale porsjon mat på sikkert to uker :Heartred

Jubler for at jeg begynner å føle meg i normal form igjen, og tåler å spise noe annet enn rundstykker med smør og ost:cool:

Jubler for at jeg begynner å føle meg i normal form igjen, og tåler å spise noe annet enn rundstykker med smør og ost:cool:
Åh, sååå deilig!! Jeg har bare kjent uggenheten som en litt truende skygge et par timer nå- veldig deilig! Hjalp med litt ordentlig mat (fett og protein) i kroppen.

Vil bare starte med å si at jeg sier ikke dette for å pisse på de av dere som sliter med bekkenet allerede og gjort det i en stund allerede, MEN!
I mine to fullgåtte svangerskap har isjias og bekkensmerter kommet fra uke 7 og 8… nå er jeg 13+0 på søndag, og jeg merker ingenting enda. For meg er det litt utrolig og jeg er utrolig takknemlig for det! Så i dag jubler jeg for at jeg har orket å gå en 30 minutters tur kl 08:45, og at bekkenet mitt er fint!

Back
Topp