Trodde ikke jeg heller, men det var helt tydelige hjerteslagTrodde ikke det skulle være mulig?? Åååå så kjekt! Jeg vil oooog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde ikke jeg heller, men det var helt tydelige hjerteslagTrodde ikke det skulle være mulig?? Åååå så kjekt! Jeg vil oooog
Åh, så fantastisk!! Gleder meg til jeg kan finne med doppleren ogsåJubler for å ha funnet Minst sine hjerteslag med doppleren hjemme i dag! 8+6! Trodde seriøst det skulle være for tidlig!
(Går det virkelig ikke an å legge inn film her på forumet? Var jo så koselig med lyden )
Vis vedlegget 415736
Hvor kjøper man doppler?Trodde ikke jeg heller, men det var helt tydelige hjerteslag
Billigtester.no har Ellers en del brukt på Finn har jeg sett. Vurderer det selv.Hvor kjøper man doppler?
Ææ, nå ble jeg gira etter å prøve jeg og!! Tenkte det var for tidlig. Må sende samboern opp på loftet i morgenJubler for å ha funnet Minst sine hjerteslag med doppleren hjemme i dag! 8+6! Trodde seriøst det skulle være for tidlig!
(Går det virkelig ikke an å legge inn film her på forumet? Var jo så koselig med lyden )
Vis vedlegget 415736
Åh, sååå deilig!! Jeg har bare kjent uggenheten som en litt truende skygge et par timer nå- veldig deilig! Hjalp med litt ordentlig mat (fett og protein) i kroppen.Jubler for at jeg begynner å føle meg i normal form igjen, og tåler å spise noe annet enn rundstykker med smør og ost