Jubler over at kommende storebror lot meg sove helt til 7 i dag! Det trengte jeg etter å ha sovet fra 21-01:30 og ligget våken i to timer midt på natten før jeg sovnet igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Sprekt!Jubler fordi jeg fikk ny personlig rekord på 5-km i dag, og det med en baby i magen!!!
Å herregud, nå fikk jeg sommerfugler i magen Spennende spennende!Jubler for 8uker i dag og at henvisning til otul ble sendt i går! Så spent på når jeg får time
Åh den så skikkelig god ut!!Jubler over å ha funnet en nyyydelig hettejakkekjole i velour på salg. Endte med en i mørk flaskegrønn og en i sort (som jeg skal ha strømpis i sprek farge til, gøy!). Falt skikkelig pent på meg, så kan brukes på jobb- skal bo i disse fremover! Akkurat lang nok og tung nok til å ikke krype oppover låra når jeg går og! Mitza hoodie dress fra B Young
Det var som å gå i en nattkjole men likevel føle seg litt ekstra hverdagsfin Ganske romslig i størrelsen, bruker vanligvis L men M satt som et skudd og var fortsatt løs og ledig.Åh den så skikkelig god ut!!
Herlig! Spørs om ikke jeg må herme på den altsåDet var som å gå i en nattkjole men likevel føle seg litt ekstra hverdagsfin Ganske romslig i størrelsen, bruker vanligvis L men M satt som et skudd og var fortsatt løs og ledig.
Trodde ikke det skulle være mulig?? Åååå så kjekt! Jeg vil oooogJubler for å ha funnet Minst sine hjerteslag med doppleren hjemme i dag! 8+6! Trodde seriøst det skulle være for tidlig!
(Går det virkelig ikke an å legge inn film her på forumet? Var jo så koselig med lyden )
Vis vedlegget 415736