Jubeltråd

Jubler over at kommende storebror lot meg sove helt til 7 i dag! Det trengte jeg etter å ha sovet fra 21-01:30 og ligget våken i to timer midt på natten før jeg sovnet igjen :hilarious:
 
Jubler for fridag :hilarious: Litt heftig å jobbe fullt kjenner jeg, fikk jo positiv test sånn 2 dager etter jobbstart, etter å ha vært hjemme i over et år. Har ikke lyst til at folk skal mistenke at jeg er gravid igjen, så håper å jobbe fullt ei lita stund til. (Jeg er liksom bare sykemeldt når jeg er gravid:hilarious:)
 
Jubler over å ha funnet en nyyydelig hettejakkekjole i velour på salg. Endte med en i mørk flaskegrønn og en i sort (som jeg skal ha strømpis i sprek farge til, gøy!). Falt skikkelig pent på meg, så kan brukes på jobb- skal bo i disse fremover! Akkurat lang nok og tung nok til å ikke krype oppover låra når jeg går og! Mitza hoodie dress fra B Young :Heartred
 
Jubler over å ha funnet en nyyydelig hettejakkekjole i velour på salg. Endte med en i mørk flaskegrønn og en i sort (som jeg skal ha strømpis i sprek farge til, gøy!). Falt skikkelig pent på meg, så kan brukes på jobb- skal bo i disse fremover! Akkurat lang nok og tung nok til å ikke krype oppover låra når jeg går og! Mitza hoodie dress fra B Young :Heartred
Åh den så skikkelig god ut!! :love017
 
Jubler for bra hcg stigning :)
 
Jubler for å ha funnet Minst sine hjerteslag med doppleren hjemme i dag! 8+6! :love017 Trodde seriøst det skulle være for tidlig!:happy:
(Går det virkelig ikke an å legge inn film her på forumet? Var jo så koselig med lyden :happy: )
Vis vedlegget 415736
Trodde ikke det skulle være mulig?? Åååå så kjekt! Jeg vil oooog
 
Back
Topp