Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så deilig! Jeg må si jeg gleder meg til å ha lyst på morgenkaffen igjen selvJubler over at kaffe smaker godt igjen! Har savnet kaffekoppen om morgenen! 13+2 i dag.
Åå så kjekt! Og så gøy at du fikk vite kjønn allerede!❤Jubler over å ha vært på første TUL i dag. Alt så bra ut og det er en liten gutt Er antagelig 14+0 og ikke 13+3. Venter i spenning på NIPT.
Ja, det var kanskje fordelen med å bli innkalt "seint" og være enda lenger på vei enn antattÅå så kjekt! Og så gøy at du fikk vite kjønn allerede!
Var det noen problemer ved at du nå da er utenfor «vinduet» for otul som er frem til 13+6? Spør ikke for å bekymre deg, men fordi jeg har havnet i samme situasjon selv. Vil være 14+3 på min. Så gøy med kjønn!!!Ja, det var kanskje fordelen med å bli innkalt "seint" og være enda lenger på vei enn antatt
Jeg tenkte tanken selv. Men det ble iallefall ikke nevnt som en utfordring av jordmor som gjennomførte undersøkelsen. Hvis det var slik at undersøkelsen anses som ugyldig, eller mister sin hensikt så fort det bikkes 14 + så vil jeg anta at de måtte kalle inn samtlige i uke 12 for å være på sikre siden. Noe annet ville være å føre folk bak lyset og kaste millioner av skattekroner ut av vinduet? Bare mine egne betraktningerVar det noen problemer ved at du nå da er utenfor «vinduet» for otul som er frem til 13+6? Spør ikke for å bekymre deg, men fordi jeg har havnet i samme situasjon selv. Vil være 14+3 på min. Så gøy med kjønn!!!
Åh, jeg er så gammal at den må jeg sikkert ta uansett. Men gikk veldig greit sist egentlig.I dag har jeg vært hos jordmor! Babyen har sterkt hjerteslag, og jeg trenger IKKE ta glukosetesten!!!! Så utrolig deilig å få det bekrefta av både jordmor og legen!
Jeg ble altså så dårlig da jeg tok den sist, og var dårlig hele dagen etterpå, at jeg er bare glad jeg slipper. Men dette her reagerer jo folk så forskjellig påÅh, jeg er så gammal at den må jeg sikkert ta uansett. Men gikk veldig greit sist egentlig.
Samme her! Jeg hadde lavere blodsukker på måling nr 2 fordi jeg kasta opp så mye.. Fikk målt langtidsblodsukker istedenfor nåJeg ble altså så dårlig da jeg tok den sist, og var dårlig hele dagen etterpå, at jeg er bare glad jeg slipper. Men dette her reagerer jo folk så forskjellig på
Jeg også! Legen sier heldigvis at det ikke er noen spesiell grunn for å ta den denne gangen. Om jordmor mener jeg bør ta den, skal jeg vurdere det. Men i utgangspunktet tenker jeg å takke nei til den denne gangen.Jeg ble altså så dårlig da jeg tok den sist, og var dårlig hele dagen etterpå, at jeg er bare glad jeg slipper. Men dette her reagerer jo folk så forskjellig på
Ja det gjorde legen på meg nå og bare for å ja sjekka. Og det var jo fine prøverSamme her! Jeg hadde lavere blodsukker på måling nr 2 fordi jeg kasta opp så mye.. Fikk målt langtidsblodsukker istedenfor nå
Jeg fikk høre at hvis jeg ikke sbsolutt ville ta den selv, så var det ikke nødvendig.. men hei! Du kan jo ta den hvis du vilJeg også! Legen sier heldigvis at det ikke er noen spesiell grunn for å ta den denne gangen. Om jordmor mener jeg bør ta den, skal jeg vurdere det. Men i utgangspunktet tenker jeg å takke nei til den denne gangen.