Jubeltråd

Første dagen jeg har følt meg uthvilt og hatt energi til noe! Gikk en deilig 4 timers tur med pelsgjøken(e) mine, og glemte at min stakkars 13 åring ikke er like sprek :bag: så på rundturen vår gikk vi innom bilen og satt han fra oss. Jeg har deilig myk seng som han koste seg i når jeg og ulven kom tilbake :)

Kvalmen er heldigvis stabil som et mildt ubehag og så lenge jeg spiser jevnt så holder den seg.
 
Overtar nøklene til drømmehuset idag :D lite småbruk med natur overalt!
Heldigvis for nå bor vi i en tre roms, og flytter til en femroms med spisestue, stue og oppholdsrom. Elsker det! Gleder meg som et barn.
Perfekt timing også siden det sannelig ble egne rom på alle, inkludert denne spiren som ankommer i januar :joyful:
 
Overtar nøklene til drømmehuset idag :D lite småbruk med natur overalt!
Heldigvis for nå bor vi i en tre roms, og flytter til en femroms med spisestue, stue og oppholdsrom. Elsker det! Gleder meg som et barn.
Perfekt timing også siden det sannelig ble egne rom på alle, inkludert denne spiren som ankommer i januar :joyful:
Wow! Gratulerer!
 
Wow! Gratulerer!
Takk! Er ganske flaks og rart. I fjor sommer når meg og barnefar gikk fra hverandre var jeg også blitt gravid men hadde en SA etter 10 uker. Jeg var inderlig letter for å være ærlig siden situasjonen var så ille.
Men nå, selv om jeg er alene , så er situasjonen en helt annen og jeg gleder meg så inderlig til framtiden selv om det blir slitsomt :angelic:
 
Dette er ikke en jubel, men heller en takk! Jeg vil bare takke alle sammen her inne, som er så fine å svare både meg og andre med bekymringer. Som svarer på spørsmål og kommer med tips! Jeg føler god hjelp i dette forumet, og kjente jeg bare ville takke dere. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere :Heartred Også litt emosjonell på en fredagskveld da:hilarious:
 
Dette er ikke en jubel, men heller en takk! Jeg vil bare takke alle sammen her inne, som er så fine å svare både meg og andre med bekymringer. Som svarer på spørsmål og kommer med tips! Jeg føler god hjelp i dette forumet, og kjente jeg bare ville takke dere. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere :Heartred Også litt emosjonell på en fredagskveld da:hilarious:
Nei altså så ble jeg også emosjonell :hilarious:
 
Jubler for lille spire som visste seg å være en sterk, liten en på ul i dag :) Positiv test i går (!), å fikk vite via ul i dag at jeg er 9+6. Joda, tok sin tid å finne ut og man kan jo lure på hvorfor jeg ikke tok tegninga før… Men med 2,5 åring og en 11 åring i hus, så går mye i ett:woot:
 
Back
Topp