Jubeltråd

At jeg har fått litt mer symptomer enn tidligere i svangerskapet, men på andre siden så hører dette hjemme i klage tråden åsså :smiley-ashamed004
 
Her og! Hadde ikke klart meg uten tror jeg :happy: Men kvalmen har økt på litt de siste dagene, så tror jeg skal øke til 4 tabletter for dagen nå. Hvor mange tar dere nå?
Eg har holdt meg til to. Prøvde meg på ein tredje her for ei stund sidan og håpte på ein bra dag med det, men blei berre veldig trøtt. Kvalmen er begynt å gå tilbake tidlegare denne gongen, så to tablettar i lag med kortare arbeidsdagar og lite aktivitet held kvalmen i sjakk her no :smiley-angelic003
 
Her og! Hadde ikke klart meg uten tror jeg :happy: Men kvalmen har økt på litt de siste dagene, så tror jeg skal øke til 4 tabletter for dagen nå. Hvor mange tar dere nå?
Jeg må ta 4, selv om det gjør meg trøtt så kommer jeg meg på jobb og fungerer noenlunde normalt :happy: Tror også det stemmer at full effekt tar litt tid å bygge opp og at det å ta det regelmessig og ikke ved behov gir best effekt :)
 
Back
Topp