Jeg jubler for at mannen min snakker om bebis og planlegger Idag var det, litt spøkefullt "det kan ikke klaffe denne måneden" for han skal på guttetur til Frankrike mai neste år Han har regnet seg frem på egenhånd til at det kræsjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig lei for at jeg har klart å rote meg inn her Jeg trodde jeg var på prøveforumet!!Jeg jubler for at mannen min snakker om bebis og planlegger Idag var det, litt spøkefullt "det kan ikke klaffe denne måneden" for han skal på guttetur til Frankrike mai neste år Han har regnet seg frem på egenhånd til at det kræsjer
Heeeelt i orden. Trykte på smilefjes på ditt forrige innlegg, fordi jeg synes det var hyggelig at dere planlegger baby og at mannen din er så med Masse lykke til! Håper det blir klaff hos dere.Jeg er veldig lei for at jeg har klart å rote meg inn her Jeg trodde jeg var på prøveforumet!!
Tusen takk og gratulerer til dere alle sammenHeeeelt i orden. Trykte på smilefjes på ditt forrige innlegg, fordi jeg synes det var hyggelig at dere planlegger baby og at mannen din er så med Masse lykke til! Håper det blir klaff hos dere.