Jubeltråd

Jubler over at vi endelig har fortalt det til pappa og stemor i går, de første som vet det utenom meg og min samboer :D Det føltes utrolig rart å skulle si det til de når vi har holdt det skjult så lenge, men veldig gøy. De ble kjempeglad og har ikke snakket om annet siden, de har jo ønsket seg barnebarn i årevis. Kjenner at det føles mer ekte ut nå, også etter å ha sett hjerteslag i går :Heartred:joyful:
 
Jubler for at jeg igår på impuls tok en test, og at den var SÅ sterk. Reiste rett på klinikk for å ta blodprøve, og fikk en TUL, hvor jeg så bankende hjerte, og er 7+1 idag!

Vi er sjokkert ettersom vi hadde gitt opp sjangs på å få til å lage barn "hjemme", og var under behandling for IVF. Det var bare 3 dager til mannen min skulle inn å levere sæd Den timen er avlyst, så det jubler nok han ekstra for❤️
 
Jubler over at jeg fant hjertebank hjemme med doppleren min i går :Heartred
Ville spørre, hvor mye kan man brune doppleren? Er det noen begrensninger? Har en selv. Ikke tenkt å bruke hver dag nei, men tenkte hvis det var noe begrensinger på det
 
Ville spørre, hvor mye kan man brune doppleren? Er det noen begrensninger? Har en selv. Ikke tenkt å bruke hver dag nei, men tenkte hvis det var noe begrensinger på det
Det vet jeg ikke, bruker den ganske sjeldent :) Og kun frem til jeg kan kjenne bevegelser :)
 
Jubler for at jeg igår på impuls tok en test, og at den var SÅ sterk. Reiste rett på klinikk for å ta blodprøve, og fikk en TUL, hvor jeg så bankende hjerte, og er 7+1 idag!

Vi er sjokkert ettersom vi hadde gitt opp sjangs på å få til å lage barn "hjemme", og var under behandling for IVF. Det var bare 3 dager til mannen min skulle inn å levere sæd Den timen er avlyst, så det jubler nok han ekstra for❤️
Oi så fantastisk ❤️
 
Jubler for at jeg igår på impuls tok en test, og at den var SÅ sterk. Reiste rett på klinikk for å ta blodprøve, og fikk en TUL, hvor jeg så bankende hjerte, og er 7+1 idag!

Vi er sjokkert ettersom vi hadde gitt opp sjangs på å få til å lage barn "hjemme", og var under behandling for IVF. Det var bare 3 dager til mannen min skulle inn å levere sæd Den timen er avlyst, så det jubler nok han ekstra for❤️
Så fantastisk å lese :Heartred :)
 
Jubler over ingen oppkast så langt i dag, første morgenen på en ukes tid uten :D Kvalmen er der fremdeles, men føler meg bedre i formen etter at jeg tvang i meg mat i morges og tok det litt roligere enn til vanlig. Så håper jeg bare at alt står bra til med spiren.
 
Jubler for den første dagen denne uka uten kvalme og brekninger! Håper det varer:) tok postafen før jeg la meg igår, aner ikke om den funker ennå, eller om jeg rett å slett bare har en bedre dag!
Det gjorde jeg også for første gang i går før jeg la meg og so far so good! De to dagene før tok jeg tabletten midt på dagen og var ikke klar over bivirkningene så jeg har gått rundt som en trøtt zombie i to dager. Sovet på sofaen bokstavelig hele dagen. Men i dag så går det bedre faktisk! Håper det funker for deg og!
 
Back
Topp