Var en liten bebis inni der jaÅåå, så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går![]()
![nailbiting :nailbiting: :nailbiting:](/styles/default/xenforo/nailbiting.png)
![love7 :love7 :love7](/styles/default/xenforo/love7.gif)
![Heart Pink :Heartpink :Heartpink](/styles/default/xenforo/Heart_pink.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en liten bebis inni der jaÅåå, så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går![]()
Så stas7+3, fikk se en liten klump med et bankende hjerte![]()
Å, så fantastiskVar en liten bebis inni der jahadde aldri trodd jeg skulle få se en baby i magen igjen, men så så så koselig
![]()
Kom over noe her om at kvalme og oppkast tidlig i svangerskapet er veldig positivt, ift at det går braJubler for grusom kvalme i dag, det må jo være et godt tegn![]()
Det var god trøst! Tusen takk for informasjonen! Har ikke kastet opp ennå i det minste, bare brekker megKom over noe her om at kvalme og oppkast tidlig i svangerskapet er veldig positivt, ift at det går braJeg prøver å trøste meg med det hvert fall
![]()
Har selv bare kastet opp en gang.Det var god trøst! Tusen takk for informasjonen! Har ikke kastet opp ennå i det minste, bare brekker meg
Hvordan går det med deg og kvalmen?
Jaaa! Reagerer voldsomt på lukter, og har jeg først begynt å brekke meg av en lukt så blir alle andre sterkere lukter katalysatorerHar selv bare kastet opp en gang.
Kvalmen går i bølger. I går fikk jeg til å spise litt, i dag ble jeg kvalm og klarte ikke få i meg en brødskive en gang..
Er du sånn at du reagerer på lukter?
Gratulerer med ny bil og mindre kvalmeJubler for å ha kjøpt ny bil, selv om jeg har ny bil fra i fjorJubler også for at jeg ikke er like kvalm og dårlig som i går
![]()
Ga ikke noen effekt når jeg hadde det på i går. Skal prøve det i kveld, siden det er da den er verst.Jaaa! Reagerer voldsomt på lukter, og har jeg først begynt å brekke meg av en lukt så blir alle andre sterkere lukter katalysatorer![]()
Så bra du har fått spist litt ihvertfall. Bruker du noen medisiner mot kvalmen? Så du skulle prøve sånt bånd på håndleddet, virker det?
Enig, god hjelp i forumetGa ikke noen effekt når jeg hadde det på i går. Skal prøve det i kveld, siden det er da den er verst.
Jeg har ikke noe medisiner mot kvalme, men skal vente å se ann til fredag før jeg bestiller meg legetime. Må sikkert fortsette sykmeldinga mi også..
Off ja, alt av lukter er fælt.. jeg reagerer på så mye for tiden, helt merkelig
Men hjelper veldig med skike forum hvor vi kan dele erfaring![]()
milepælkort er sååå koselig. Har vært god til å bruke de med unga, og elsker å se tilbake på bildene med de. Må få kjøpt noen nye sånne etter hvertJubler for at første innkjøp i forbindelse med graviditeten kom i posten i dagDenne boken var virkelig så koselig, gleder meg til jeg kan begynne å fylle ut den. Tørr ikke det helt enda, enn så lenge noterer jeg bare stor og smått på telefonen
Men anbefaler denne, kjøpt hos organized!
Takk! Kvalmen er der, men ikke så intens som i gårGratulerer med ny bil og mindre kvalme![]()
Gratulerer med dagen!GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN! Håper dere får en fin feiring i dag
![]()