Jubeltråd

Kom over noe her om at kvalme og oppkast tidlig i svangerskapet er veldig positivt, ift at det går bra :angelic: Jeg prøver å trøste meg med det hvert fall:hilarious:
Det var god trøst! Tusen takk for informasjonen! Har ikke kastet opp ennå i det minste, bare brekker meg :sick009
Hvordan går det med deg og kvalmen?
 
Det var god trøst! Tusen takk for informasjonen! Har ikke kastet opp ennå i det minste, bare brekker meg :sick009
Hvordan går det med deg og kvalmen?
Har selv bare kastet opp en gang.
Kvalmen går i bølger. I går fikk jeg til å spise litt, i dag ble jeg kvalm og klarte ikke få i meg en brødskive en gang..
Er du sånn at du reagerer på lukter?
 
Har selv bare kastet opp en gang.
Kvalmen går i bølger. I går fikk jeg til å spise litt, i dag ble jeg kvalm og klarte ikke få i meg en brødskive en gang..
Er du sånn at du reagerer på lukter?
Jaaa! Reagerer voldsomt på lukter, og har jeg først begynt å brekke meg av en lukt så blir alle andre sterkere lukter katalysatorer :hilarious: :arghh:

Så bra du har fått spist litt ihvertfall. Bruker du noen medisiner mot kvalmen? Så du skulle prøve sånt bånd på håndleddet, virker det?
 
Jaaa! Reagerer voldsomt på lukter, og har jeg først begynt å brekke meg av en lukt så blir alle andre sterkere lukter katalysatorer :hilarious: :arghh:

Så bra du har fått spist litt ihvertfall. Bruker du noen medisiner mot kvalmen? Så du skulle prøve sånt bånd på håndleddet, virker det?
Ga ikke noen effekt når jeg hadde det på i går. Skal prøve det i kveld, siden det er da den er verst.
Jeg har ikke noe medisiner mot kvalme, men skal vente å se ann til fredag før jeg bestiller meg legetime. Må sikkert fortsette sykmeldinga mi også..

Off ja, alt av lukter er fælt.. jeg reagerer på så mye for tiden, helt merkelig :hilarious:
Men hjelper veldig med skike forum hvor vi kan dele erfaring :angelic:
 
Ga ikke noen effekt når jeg hadde det på i går. Skal prøve det i kveld, siden det er da den er verst.
Jeg har ikke noe medisiner mot kvalme, men skal vente å se ann til fredag før jeg bestiller meg legetime. Må sikkert fortsette sykmeldinga mi også..

Off ja, alt av lukter er fælt.. jeg reagerer på så mye for tiden, helt merkelig :hilarious:
Men hjelper veldig med skike forum hvor vi kan dele erfaring :angelic:
Enig, god hjelp i forumet :Heartred
Så synd armbåndet ikke hjalp. Jeg synes det lindrer litt å trykke på det området på håndleddet, men ikke noe jeg kan gjøre langvarig. Satser og på å se dette an og kanskje holde ut. Så lenge litt mat går inn og ikke for mye går ut så går det gjerne bra. Uff, må nesten bare le litt av all elendigheten:hilarious:
 
Last edited:
Jubler for at første innkjøp i forbindelse med graviditeten kom i posten i dag :love7 Denne boken var virkelig så koselig, gleder meg til jeg kan begynne å fylle ut den. Tørr ikke det helt enda, enn så lenge noterer jeg bare stort og smått på telefonen:) Men anbefaler denne, kjøpt hos organized!
 

Vedlegg

  • IMG_9163.jpeg
    IMG_9163.jpeg
    360,8 KB · Visninger: 33
Last edited:
Jubler for at første innkjøp i forbindelse med graviditeten kom i posten i dag :love7 Denne boken var virkelig så koselig, gleder meg til jeg kan begynne å fylle ut den. Tørr ikke det helt enda, enn så lenge noterer jeg bare stor og smått på telefonen:) Men anbefaler denne, kjøpt hos organized!
milepælkort er sååå koselig. Har vært god til å bruke de med unga, og elsker å se tilbake på bildene med de. Må få kjøpt noen nye sånne etter hvert :)
 
Back
Topp