Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig, hvor langt på vei er du? Skal til jordmor i uke 14 og håper å få høre hjertelyden daJubler over første time hos jordmor i dag, hvor vi fikk høre hjerteslag for første gang![]()

Så herlig, hvor langt på vei er du? Skal til jordmor i uke 14 og håper å få høre hjertelyden da![]()
Alt var bra med den aktive lille krabaten. Og så fantastisk å høre hjertet slå og se bevegelse 

Veldig takknemlig og lykkelig for min fine samboer, og vårt lille kommende mirakel 
Jubler over at jeg snart er 3 måneder på vei, må bare holde ut til søndag (om 3 dager), og da skal jeg også på ultralyd hos Dr DropinEr jo helt hypokonder for denne lille i magen, så håper at alt er som det skal, sånn at jeg endelig kan begynne å glede meg ordentlig over dette
![]()

Føler det er neste nedtelling, ellers blir plutselig tiden til termin ekstremt lang Godt med friske/småsure klementiner! Men jeg kommer til å savne fenalår i årJubler for at klementinene i butikken var sykt gode. Det betyr at det nærmer seg julFøler det er neste nedtelling, ellers blir plutselig tiden til termin ekstremt lang
![]()

Fenalår ja!Godt med friske/småsure klementiner! Men jeg kommer til å savne fenalår i år![]()
får ta med til føden! Tror fenalår holder seg lenge!Ja! Eller i hvert fall kjøpe ett som vi holder av til april/maiFenalår ja!får ta med til føden! Tror fenalår holder seg lenge!
![]()
Haha! Sus blir satt ut hvis to kvinner kommer på ca samme tid med fenalår! Jeg må nok ha med brie, skikkelig salami, fenalår osv.Ja! Eller i hvert fall kjøpe ett som vi holder av til april/maiheldigvis får vi spise pinnekjøtt da
![]()

Hahah, jaHaha! Sus blir satt ut hvis to kvinner kommer på ca samme tid med fenalår! Jeg må nok ha med brie, skikkelig salami, fenalår osv.![]()