Jubeltråd!

Jubler for bankrnde hjerte på TUL, selv om jeg ble satt tilbake en liten uke ift. menstermin :)
 
Jubler for fin ultralyd i dag også!
 
Jubler for at jeg skal på min andre TUL idag ❤️ Krysser fingrene for et bankende hjertet! 11+1
 
Jubler over at jeg orket å trille en lang tur med mini
 
Jubler over at jeg fikk se en liten bamsemums som har vokst fint siden sist TUL forrige onsdag, fra 7mm til 15mm, tilsvarende rundt menstermin ❤️ (7+6) Og at jeg var på første svangerskapskontroll og jeg begynner å få ett lite håp om at ting skal gå bra denne gangen ❤️
 
Du ble satt frem igjen eller? :) var det ikke 3mai sist UL?
Jo! Jeg ble satt fram til 29 april igjen! Kanskje vi sees på suuus i april! Du er vell fra Stavanger du også? :D
 
Jo! Jeg ble satt fram til 29 april igjen! Kanskje vi sees på suuus i april! Du er vell fra Stavanger du også? :D
Jaa :D spent på hva den endelige terminen blir :D sliter enda med å tro på at det er en levende baby i magen :hungry:
 
Jaa :D spent på hva den endelige terminen blir :D sliter enda med å tro på at det er en levende baby i magen :hungry:
Jeg også sliter med å tro det men kan ha noe med at det var veldig uplanlagt :hilarious::oops:
 
Jubler over at jeg runda 10 uker gravid, og er inne i den ellevte ❤️ Føler meg også veldig bra for tiden!!
 
Back
Topp