Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig koseligHvor langt er du på vei?
mulig jeg er lengre på vei enn antatt, eventuelt flere fostre, blir spennende å se ved OUL

Så gøy! Er 14+6 i dag men har ikke kjent noe ennå. Gleder meg til den tid kommer, men er førstegangsfødende så er ikke sikker på hvordan det følesEr 13+3 i dag, men har kjent liv siden uke 8+6, trodde først det var tarmbevegelser. Men tarm lyder hørtes ikke.. Men nå har jeg fått det bekreftet med bevegelse på UL samtidig som jeg kjenner detmulig jeg er lengre på vei enn antatt, eventuelt flere fostre, blir spennende å se ved OUL
Men så deilig å kjenne dette igjen![]()
Kjente fra rundt uke 15/16 sist.
Gratulerer med gutten! Så gøyVar på ultralyd på tirsdag og fikk vite at vi får en liten guttEr 15 uker i morgen
![]()
HurrahurraJubler for at vi har en 2-åring i huset!

Hvor har du tatt NIPT og hvor fort fikk du svar? Jeg har ventet siden torsdag forrige uke. Skikkelig nervepirrendeJeg jubler for superraskt og negativt svar (lav risiko) på NIPT![]()

Hvor har du tatt NIPT og hvor fort fikk du svar? Jeg har ventet siden torsdag forrige uke. Skikkelig nervepirrende![]()