Jubeltråd!

En tråd i 'April 2022' startet av Blueheart, 27 Aug 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

Jubler over at jeg fikk sleppe ut ifra sykehus/ sykehjem! Kvalmestillende har holdt oppkast nesten helt vekke (kaster opp 1-5 ganger per dag..)
    :smiley-bounce016

• Hjertelig Hjertelig x 7
  2. Lilje2016 Flørter med forumet Septemberlykke 2016 Påskeliljene 2022 ❤️

Er 13+3 i dag, men har kjent liv siden uke 8+6, trodde først det var tarmbevegelser. Men tarm lyder hørtes ikke.. Men nå har jeg fått det bekreftet med bevegelse på UL samtidig som jeg kjenner det :cat: mulig jeg er lengre på vei enn antatt, eventuelt flere fostre, blir spennende å se ved OUL;)

Men så deilig å kjenne dette igjen :joyful::love017

3. Sandramor Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Så gøy! Er 14+6 i dag men har ikke kjent noe ennå. Gleder meg til den tid kommer, men er førstegangsfødende så er ikke sikker på hvordan det føles :rolleyes:

4. Noddy86 Andre møte med forumet

Jubler for de første (helt sikre) små spark i dag. :) Er 13+4 og tredjegangs.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  5. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Påskeliljene 2022 ❤️

Tror faktisk jeg også kjenner litt liv. 14+4 nå. Fikk først beskjed om morkake på fremre vegg, men på forrige UL sa de at den lå mer på siden. Og at jeg kunne regne med å kjenne mye liv denne gangen også :smiley-bounce012 Kjente fra rundt uke 15/16 sist.

• Vinner Vinner x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Lykketrollet85 Første møte med forumet

Var på ultralyd på tirsdag og fikk vite at vi får en liten gutt:) Er 15 uker i morgen:angel8

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Vinner Vinner x 1
  7. Drømmer❤️ Betatt av forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Gratulerer med gutten! Så gøy :D:D

8. eple83 Forelsket i forumet Marshmallows 2022 Påskeliljene 2022 ❤️ Julibarna 2019

Er 15+0 i dag, og kjente noe som jeg er temmelig sikker på var baby(er) i magen som gjorde noen triks! Gleder meg sånn til det blir helt tydelig og daglig! :joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  9. Tjorven05 Flørter med forumet

Jeg jubler for at alt så bra ut på organrettet ultralyd i går, 13+1!! Endelig kjenner jeg at frykten for å miste viker for gleden over å være gravid :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 6
  10. Bjelle00 Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Jubler for at vi har en 2-åring i huset!

11. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Hurrahurra :D

12. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

Jubler over at alt på ultralyden var fin! Da håper jeg blodprøvesvarene er fine også :D

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Vinner Vinner x 1
  13. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Jubler over 12 uker i dag ❤️ Håper alt på ultralyd på torsdag eller fredag er bra. Så er det neste uke med NIPT og UL på sykehuset :rolleyes:

• Vinner Vinner x 2
  14. Snorkfrøken89 Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Jubler over at jeg endelig har kommet meg på gravidtrening med frisklivssentralen :dance011
    Og spent på hvordan kroppen er etter litt god styrketrening for gravide :D

• Vinner Vinner x 3
  15. Anemor88 Andre møte med forumet

Jeg jubler for superraskt og negativt svar (lav risiko) på NIPT :)

• Vinner Vinner x 3
  16. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Hvor har du tatt NIPT og hvor fort fikk du svar? Jeg har ventet siden torsdag forrige uke. Skikkelig nervepirrende :nailbiting:

17. Anemor88 Andre møte med forumet

Jeg tok på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, på mandag denne uken, og fikk resultatet nå i dag. Det overrasket oss stort, kan du si!

Håper du også får svar snart!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Tjorven05 Flørter med forumet

Jubler for fint svar på NIPT i dag! ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Vinner Vinner x 3

Del denne siden