Jubeltråd!

Jubler over at jeg fikk sleppe ut ifra sykehus/ sykehjem! Kvalmestillende har holdt oppkast nesten helt vekke (kaster opp 1-5 ganger per dag..)
:smiley-bounce016
 
Så utrolig koselig ❤️ Hvor langt er du på vei?

Er 13+3 i dag, men har kjent liv siden uke 8+6, trodde først det var tarmbevegelser. Men tarm lyder hørtes ikke.. Men nå har jeg fått det bekreftet med bevegelse på UL samtidig som jeg kjenner det :cat: mulig jeg er lengre på vei enn antatt, eventuelt flere fostre, blir spennende å se ved OUL;)

Men så deilig å kjenne dette igjen :joyful::love017
 
Er 13+3 i dag, men har kjent liv siden uke 8+6, trodde først det var tarmbevegelser. Men tarm lyder hørtes ikke.. Men nå har jeg fått det bekreftet med bevegelse på UL samtidig som jeg kjenner det :cat: mulig jeg er lengre på vei enn antatt, eventuelt flere fostre, blir spennende å se ved OUL;)

Men så deilig å kjenne dette igjen :joyful::love017
Så gøy! Er 14+6 i dag men har ikke kjent noe ennå. Gleder meg til den tid kommer, men er førstegangsfødende så er ikke sikker på hvordan det føles :rolleyes:
 
Tror faktisk jeg også kjenner litt liv. 14+4 nå. Fikk først beskjed om morkake på fremre vegg, men på forrige UL sa de at den lå mer på siden. Og at jeg kunne regne med å kjenne mye liv denne gangen også :smiley-bounce012 Kjente fra rundt uke 15/16 sist.
 
Er 15+0 i dag, og kjente noe som jeg er temmelig sikker på var baby(er) i magen som gjorde noen triks! Gleder meg sånn til det blir helt tydelig og daglig! :joyful:
 
Jeg jubler for at alt så bra ut på organrettet ultralyd i går, 13+1!! Endelig kjenner jeg at frykten for å miste viker for gleden over å være gravid :Heartred
 
Jubler over at alt på ultralyden var fin! Da håper jeg blodprøvesvarene er fine også :D
 
Jubler over 12 uker i dag ❤️ Håper alt på ultralyd på torsdag eller fredag er bra. Så er det neste uke med NIPT og UL på sykehuset :rolleyes:
 
Jubler over at jeg endelig har kommet meg på gravidtrening med frisklivssentralen :dance011
Og spent på hvordan kroppen er etter litt god styrketrening for gravide :D
 
Hvor har du tatt NIPT og hvor fort fikk du svar? Jeg har ventet siden torsdag forrige uke. Skikkelig nervepirrende :nailbiting:

Jeg tok på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, på mandag denne uken, og fikk resultatet nå i dag. Det overrasket oss stort, kan du si!

Håper du også får svar snart!
 
Graver frem denne tråden for å juble for alle som svarer på spørsmål her på forumet! :Heartred gull verdt for en bekymret førstegangsfødende som meg!
 
Jubler for fine bilder på 3D selv om jeg hadde en sønn inni der som tok lunsjhvil! :hilarious: ligner på søskna også! :D
 
Back
Topp