Jubeltråd!

jubler fordi ultralydtimen gikk fint! selv om jeg ble satt tilbake på termin! :hilarious:
 
Jubler for at jeg har fått time til ordinær ultralyd! Det er jo selvfølgelig lenge til, men det føles veldig offisielt og ordentlig med brev fra sykehuset :rolleyes:
 
Jubler for første tidlige ultralyd og bankende hjerte ❤️
 
Hvor langt tilbake ble du satt?
Til 3 mai eller noe slikt :hilarious: men da fikk jeg 3+ på ukesindikatoren når jeg var 3 og halv uke... og det får jeg ikke til å stemme.... :bag:
 
Til 3 mai eller noe slikt :hilarious: men da fikk jeg 3+ på ukesindikatoren når jeg var 3 og halv uke... og det får jeg ikke til å stemme.... :bag:
Fra?

nei, sikkert bare vanskelig å få skikkelige målinger når det er så lite :rolleyes:
 
Satser på at du blir satt fram ved neste ul igjen :D når skal du tilbake?
Satser på det! På mandag allerede, men tror det er fordi sus tar ifra mensterminen og den er ihvertfall feil :hilarious:
 
Satser på det! På mandag allerede, men tror det er fordi sus tar ifra mensterminen og den er ihvertfall feil :hilarious:
Heheh, ja, ikke alltid den stemmer så bra, men de er likevel fast bestemte på å bruke det som ett verktøy uansett o_O :p
 
Jeg var hos jordmor i dag for å ta blodprøver, og det var så koselig med lenestoler og fotskamler på venteplassene for gravide :rolleyes: mye mer praktisk beliggenhet enn legen for meg, og mye mer behagelig venterom enn plaststolene på legekontoret :)
 
Jeg var hos jordmor i dag for å ta blodprøver, og det var så koselig med lenestoler og fotskamler på venteplassene for gravide :rolleyes: mye mer praktisk beliggenhet enn legen for meg, og mye mer behagelig venterom enn plaststolene på legekontoret :)
Så kjekt at det kan gjøres hos jordmor :woot: Her må det gjøres hos fastlegen
 
Jubler for bankende hjerte på ultralyd og at jeg derfor tør å snike meg inn her
 
Heheh, ja, ikke alltid den stemmer så bra, men de er likevel fast bestemte på å bruke det som ett verktøy uansett o_O :p
Altså ifølge menstermin er jeg ca 12 uker ish!:hilarious:
 
Jubler for en sniktitt på lillegull idag! Der var det en sprell levende liten baby som veivet med både armer og bein :woot::woot: Var dog en vanskelig pasient og nektet å vise frem annet enn rumpe og rygg :rolleyes: Jeg er bare så inderlig glad for at det er liv, etter en uke med dårlig magefølelse :Heartred
 
Jubler for en sovende liten bamsemums, med hendene på brystet på TUL idag ❤️ Det var så koselig og fint. Hun prøvde å vekke den litt til liv, så den bevegde seg liiitt!! Men for et fint øyeblikk :happy:
 
Jeg jubler over å ha fått se en dansende liten astronaut i dag, 9+3. Det er fortsatt litt uvirkelig det hele, men jeg kjenner likevel så mye glede.
 
Jeg jubler over at jeg har den beste mannen jeg kunne fått barn med, og gått gjennom denne tiden med. Slenger seg rundt når jeg blir akutt sulten/kvalm. Når jeg har lyst på ulike middager enn det vi hadde planlagt. Når føttene er vonde etter en hel dag med gåing på jobb masserer han dem. Ja, altså kunne ikke bedt om bedre kar :angelic:
 
Back
Topp