Jubeltråd!

Jubler fordi jeg har fått i meg 2 skiver og vitaminene mine uten at jeg har kastet opp! :smiley-bounce022
 
Idag jubler jeg for at vi hørte hjertelyden med doppler for første gang dette svangerskapet! :smiley-bounce016
 
Idag jubler jeg for at vi hørte hjertelyden med doppler for første gang dette svangerskapet! :smiley-bounce016
Oi, så gøy! Hvor langt er du på vei? Har tenkt at man ikke kan høre hjertelyd med doppler før om noen uker, og at jeg sikkert ikke får høre noen hjertelyd når jeg er hos jordmor neste uke (når jeg er 10+4), men det får jeg kanskje likevel?! Det hadde vært så herlig! :love017
 
Oi, så gøy! Hvor langt er du på vei? Har tenkt at man ikke kan høre hjertelyd med doppler før om noen uker, og at jeg sikkert ikke får høre noen hjertelyd når jeg er hos jordmor neste uke (når jeg er 10+4), men det får jeg kanskje likevel?! Det hadde vært så herlig! :love017
8+4, men den var godt gjemt og langt ned! Jeg prøver nok ikke igjen før om en uke, da har den nok komt lenger opp.
Jordmor her prøver ikke før uke 12 :)
 
Du fant den selv? :woot:wow! Og så gøy!!! :HeartredSykt godt gjort.. Hvilken doppler bruker du?
 
Jubler over at jeg er 10 uker i dag! :flower
 
8+4, men den var godt gjemt og langt ned! Jeg prøver nok ikke igjen før om en uke, da har den nok komt lenger opp.
Jordmor her prøver ikke før uke 12 :)
Aha. Takk for info. Da skal jeg ikke ha for store forhåpninger likevel. :) Men gleder meg veldig til det blir mulig og vanlig å få høre hjertelyden på kontrollene. Det er alltid så fantastisk å høre!
 
Anglesound doppler, gammel modell. Kjøpte den brukt for 6,5 år siden :)
Jeg har også dopler fra forrrige svangerskap .. Prøvde å finne den selv denne uka hvor jeg er 9 uker, men fant ingen ting! Får opp hjerteslag/puls på 155-160 osv, så tenker jo det må være babyen, men hører ikke noe enda! :/ blir ikke stresset siden jeg så fult liv fredag ;)

har også bare prøvd en gang da jeg ikke vil drive for lenge med det! Vet jo aldri om det er skadelig! Blir jo sagt så mye forskjellig! Men ingen av mine unger fra før tok skade av det hvertfall;)
 
Last edited:
Jeg har også dopler fra forrrige svangerskap .. Prøvde å finne den selv denne uka hvor jeg er 9 uker, men fant ingen ting! Får opp hjerteslag/puls på 155-160 osv, så tenker jo det må være babyen, men hører ikke noe enda! :/ blir ikke stresset siden jeg så fult liv fredag ;)

har også bare prøvd en gang da jeg ikke vil drive for lenge med det! Vet jo aldri om det er skadelig! Blir jo sagt så mye forskjellig! Men ingen av mine unger fra før tok skade av det hvertfall;)
Tviler på at det er skadelig, men en dopler kan gi utrygghet hos mor! Derfor er det mange som ikke anbefaler det! :happy: det er mange som opplever unødvendig stress fordi de ikke finner hjertelyden osv...
 
Jubler fordi jordmora sendte henvisning til tidlig ultralyd og mente jeg skulle ha tett oppfølging av nurket i dette svangerskapet også!
:smiley-bounce016
 
Under 1000 innlegg igjen til vi kan skaffe oss skjult gruppe! :D
 
Jubler over at det er fredag, og venninnekveld i kveld
 
Back
Topp