Jubeltråd!

Jubler over første time hos jordmor i dag, hvor vi fikk høre hjerteslag for første gang :happy:
 
Så herlig, hvor langt på vei er du? Skal til jordmor i uke 14 og håper å få høre hjertelyden da :Heartred

Jeg er uke 11+2 i følge mine beregninger, men i følge menstermin, og da også helsevesenet, er jeg i uke 13 Så da skulle man tro at det burde være gode muligheter for å høre i uke 14 for deg
 
Jubler for første ultralyd i dag 11+6 :Heartred Alt var bra med den aktive lille krabaten. Og så fantastisk å høre hjertet slå og se bevegelse :Heartred
Ble målt til 12+6, så jeg er vel et sted midt i mellom kanskje? o_O
 
Jubler over at jeg snart er 3 måneder på vei, må bare holde ut til søndag (om 3 dager), og da skal jeg også på ultralyd hos Dr Dropin❤️ Er jo helt hypokonder for denne lille i magen, så håper at alt er som det skal, sånn at jeg endelig kan begynne å glede meg ordentlig over dette:joyful:
 
Jubler for at ultralyd (fosterdiagnostikk) i dag gikk veldig bra! Det var en liten en som danset og sparket der inne, og alt så bra ut på målinger. Men må si at 3D bilder er rare!

For de som skal på foster diagnostikk på Haukeland: jeg fikk beskjed i dag at det var NIPT som taes grunnet alder.
 
Jubler over livet for tiden egentlig :angel7 Veldig takknemlig og lykkelig for min fine samboer, og vårt lille kommende mirakel ❤️
 
Jubler over at jeg snart er 3 måneder på vei, må bare holde ut til søndag (om 3 dager), og da skal jeg også på ultralyd hos Dr Dropin❤️ Er jo helt hypokonder for denne lille i magen, så håper at alt er som det skal, sånn at jeg endelig kan begynne å glede meg ordentlig over dette:joyful:

Håper det gikk bra i dag!
 
Jubler for at klementinene i butikken var sykt gode. Det betyr at det nærmer seg jul :hilarious::hilarious::hilarious: Føler det er neste nedtelling, ellers blir plutselig tiden til termin ekstremt lang :p
 
Jubler for at klementinene i butikken var sykt gode. Det betyr at det nærmer seg jul :hilarious::hilarious::hilarious: Føler det er neste nedtelling, ellers blir plutselig tiden til termin ekstremt lang :p
Godt med friske/småsure klementiner! Men jeg kommer til å savne fenalår i år :smiley-angry017
 
Godt med friske/småsure klementiner! Men jeg kommer til å savne fenalår i år :smiley-angry017
Fenalår ja! :sorry: får ta med til føden! Tror fenalår holder seg lenge!:D
 
Fenalår ja! :sorry: får ta med til føden! Tror fenalår holder seg lenge!:D
Ja! Eller i hvert fall kjøpe ett som vi holder av til april/mai :p heldigvis får vi spise pinnekjøtt da :D
 
Ja! Eller i hvert fall kjøpe ett som vi holder av til april/mai :p heldigvis får vi spise pinnekjøtt da :D
Haha! Sus blir satt ut hvis to kvinner kommer på ca samme tid med fenalår! Jeg må nok ha med brie, skikkelig salami, fenalår osv. :hilarious:
 
Back
Topp