Jubeltråd :)

Å, det frister!
Men vi har funnet ut at om vi holder det sånn noenlunde går det kjapt til visning, og så leier vi folk til å vaske før overtakelse. :)
Må bare kjøre litt stuff til nyhuset, vi har visst for mye jakker og sko her fortsatt. :hilarious:

Leie folk til vask før overtakelse er vel anvendte penger. Jeg surmulte over 5-6000kr og sa til min mann at jeg skulle vaske selv og heller bruke pengene på nyhuset. Dårlig avgjørelse, veldig dårlig avgjørelse... [emoji13][emoji51]
 
Leie folk til vask før overtakelse er vel anvendte penger. Jeg surmulte over 5-6000kr og sa til min mann at jeg skulle vaske selv og heller bruke pengene på nyhuset. Dårlig avgjørelse, veldig dårlig avgjørelse... [emoji13][emoji51]
Hehe! Ja, vi ble enige om det i går, ca rundt 23:30 når vi endelig var ferdige. :p
Nå skal det jo ikke ta veldig lang tid, siden alt er nyvasket og nymalt og vi flytter ut om to uker... meeen ... Vi får se. :)
 
Hehe! Ja, vi ble enige om det i går, ca rundt 23:30 når vi endelig var ferdige. :p
Nå skal det jo ikke ta veldig lang tid, siden alt er nyvasket og nymalt og vi flytter ut om to uker... meeen ... Vi får se. :)

Utrolig hvor mye flekker og dritt man ser når alt er tomt og man inntar vaskemodus...
 
Utrolig hvor mye flekker og dritt man ser når alt er tomt og man inntar vaskemodus...
Ja, det er helt sant! Og siden det antakeligvis kommer til å være sølete de neste to ukene, og hunden dessverre ikke vasker føttene før hun går inn, blir det nok litt her og der.
 
Det trengtes ikke mer arbeid enn en ekstra hempe og litt juks her og der for at jeg skulle få på meg bunaden:)
 
Leie folk til vask før overtakelse er vel anvendte penger. Jeg surmulte over 5-6000kr og sa til min mann at jeg skulle vaske selv og heller bruke pengene på nyhuset. Dårlig avgjørelse, veldig dårlig avgjørelse... [emoji13][emoji51]
Jeg skal definitivt aldri vaske ut av en leilighet igjen. Mannen hadde en ett-roms før han flyttet sammen med meg. Jeg malte de fleste veggene, og vasket noen. Det er ganske sikkert at jeg heller maler en hel leilighet enn å vaske den, men mest sannsynlig blir det å betale noen for jobben enten det blir den ene eller andre versjonen :) Mannen min har fått totalforbud av meg mot å male. Det blir rett og slett ikke bra nok :)
 
For at nå er det helg! [emoji1316][emoji7]
 
Back
Topp