Ah, så bra! Både jeg og mannen prøvetrilla masse i går og tfk’en virka både stabil og enkel å manøvrere på alt slags underlag![]()
Sambo her fikk totalt sammenbrudd når han så vogna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, så bra! Både jeg og mannen prøvetrilla masse i går og tfk’en virka både stabil og enkel å manøvrere på alt slags underlag![]()
Sambo her fikk totalt sammenbrudd når han så vognahan nekta å trille den, synes den var så stygg [emoji23][emoji33][emoji849][emoji85] men når jeg begynte på jobb å han hadde mini alene valgte han likevel den vognen
selv om det sto en emmaljunga i garasjen etter storesøster
så tror han likte den litt likevel
![]()

Deilig å ha en som liker det samme som deg daHaha, min var omvendt! Jeg ble helt overvelda over alle vognene, så han fikk gå grundig gjennom de vi hadde snakka om og valgte den![]()
Skjønner, veldig spennende!De er på fødeavdelingenVil ikke forstyrre dem nå
Jenta har kommet og det står bare bra til med begge toSkjønner, veldig spennende!![]()
Ååå så herlig! GratulererJenta har kommet og det står bare bra til med begge to

Jenta har kommet og det står bare bra til med begge to
Gratulerer.Jenta har kommet og det står bare bra til med begge to
Gratulerer!Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Gratulerer!Jenta har kommet og det står bare bra til med begge to
Halleluja! Bildene er tatt!![]()
Å, det frister!Så bra! Da er det bare å bo på hotell til visningen er over, så du slipper rydding/vasking en gang til [emoji56]