Jubeltråd :)

Ah, så bra! Både jeg og mannen prøvetrilla masse i går og tfk’en virka både stabil og enkel å manøvrere på alt slags underlag :happy:

Sambo her fikk totalt sammenbrudd når han så vogna :p han nekta å trille den, synes den var så stygg [emoji23][emoji33][emoji849][emoji85] men når jeg begynte på jobb å han hadde mini alene valgte han likevel den vognen :p selv om det sto en emmaljunga i garasjen etter storesøster ;) så tror han likte den litt likevel :p
 
Sambo her fikk totalt sammenbrudd når han så vogna :p han nekta å trille den, synes den var så stygg [emoji23][emoji33][emoji849][emoji85] men når jeg begynte på jobb å han hadde mini alene valgte han likevel den vognen :p selv om det sto en emmaljunga i garasjen etter storesøster ;) så tror han likte den litt likevel :p

Haha, min var omvendt! Jeg ble helt overvelda over alle vognene, så han fikk gå grundig gjennom de vi hadde snakka om og valgte den :hilarious:
 
Haha, min var omvendt! Jeg ble helt overvelda over alle vognene, så han fikk gå grundig gjennom de vi hadde snakka om og valgte den :hilarious:
Deilig å ha en som liker det samme som deg da :) Her har han blitt rimelig tam :p sier bare at jeg sikkert vet best likevel men navn er viktig for han, så der er han litt mer med :)
 
Jubler for at jeg og bikkja fikk leke ute i sted. Kasta pinner så bikkja fikk løpe og jeg fikk frisk luft :)
 
25+0:D
 
Jubler for å få ligge lenge i senga før jeg må stå opp.
 
Jubler for strålende vår vær her oppe [emoji7]
 
Så bra! Da er det bare å bo på hotell til visningen er over, så du slipper rydding/vasking en gang til [emoji56]
Å, det frister!
Men vi har funnet ut at om vi holder det sånn noenlunde går det kjapt til visning, og så leier vi folk til å vaske før overtakelse. :)
Må bare kjøre litt stuff til nyhuset, vi har visst for mye jakker og sko her fortsatt. :hilarious:
 
Back
Topp