Jubeltråd :)

Trur jeg skal juble for at guttungen er lik meg.
Han står i lekegrinda og roper kake [emoji12]
 
Godt oppdratt!! Sånt kan jeg like [emoji7]. Mine sære unger liker ikke kake - hva har jeg gjort feil??

Du får sende dem til meg så skal jeg fore dem med kake til dem liker det [emoji23][emoji12]
 
Avtale!! [emoji1303] Hvis du kan lære dem å spise hamburger, pizza og pølse samtidig, skal jeg være evig takknemlig [emoji7]

Om det er greit at dem er omtrent løkfrie så [emoji6]
 
Både spennende og skummelt på samme tid. :)
Det forrige huset som ble solgt i området var solgt tre dager etter visning. Reprise på det er helt i orden. :D

Det hadde vært supert :) gjerne en liten budkrig også så er det helt perfekt ;)

Solgte selv for 3 år siden. Vi bodde en litt teit plass med tanke på trafikk å sånn. Var veldig spent på om vi fikk selge, var mange boliger som lå ute i samme område. Men dagen etter visning fikk vi bud, rett på prisvurdering! :) så fikk heldigvis solgt fort :) [emoji1360] følte oss rimelig heldige da [emoji1360][emoji2]
 
Det hadde vært supert :) gjerne en liten budkrig også så er det helt perfekt ;)

Solgte selv for 3 år siden. Vi bodde en litt teit plass med tanke på trafikk å sånn. Var veldig spent på om vi fikk selge, var mange boliger som lå ute i samme område. Men dagen etter visning fikk vi bud, rett på prisvurdering! :) så fikk heldigvis solgt fort :) [emoji1360] følte oss rimelig heldige da [emoji1360][emoji2]
Sier ikke nei takk til budkrig, nei. ;)

Det blir spennende å se hvordan det går - visning er ikke før neste tirsdag, så rekker å bite ned alt av negler. ;)

Så bra! Håper vi også har litt flaks. :)
 
Sier ikke nei takk til budkrig, nei. ;)

Det blir spennende å se hvordan det går - visning er ikke før neste tirsdag, så rekker å bite ned alt av negler. ;)

Så bra! Håper vi også har litt flaks. :)
Hehe! Litt deilig den spenningsfølelsen da :)

Dere må ha masse lykke til :) :)
 
Både spennende og skummelt på samme tid. :)
Det forrige huset som ble solgt i området var solgt tre dager etter visning. Reprise på det er helt i orden. :D

Lykke til! Så spennende/nervepirrende med salg! Det virker som om markedet har tatt seg opp igjen en del etter den dumpen det hadde i høst/vinter, så håper dere er heldige :happy:
 
Back
Topp