Jubeltråd :)

Lykke til! Så spennende/nervepirrende med salg! Det virker som om markedet har tatt seg opp igjen en del etter den dumpen det hadde i høst/vinter, så håper dere er heldige :happy:
Ja, det er nesten like spennende som når vi var i budkrig for å kjøpe nyhuset! Med stort trykk på nesten. ;)
Min bror sliter med å få solgt sin leilighet, men det er i en helt annen kant av landet.
Megler trodde at det kanskje ble akkurat litt for dyrt for mange, men satser på at det er en del igjen. :)
 
Jubler for at mini hadde tørr bleie hele gårdagen, inkludert luren på dagen! Så idag er første dag med kun boxer på [emoji85] Våt på natta da, men regner virkelig ikke med at han er tørr på natta helt med det første, blir han helt tørr på dagen er det stort nok i seg selv!!
 
Ja, det er nesten like spennende som når vi var i budkrig for å kjøpe nyhuset! Med stort trykk på nesten. ;)
Min bror sliter med å få solgt sin leilighet, men det er i en helt annen kant av landet.
Megler trodde at det kanskje ble akkurat litt for dyrt for mange, men satser på at det er en del igjen. :)

Er alltid noen som er ute etter bolig! Og dere trenger bare 2 interesserte for å starte budkrig, tross alt :D
 
Helt rart å tenke på... [emoji173]️ vi er liksom på lik dag [emoji12]

Jaaa [emoji33] å du har hatt din 8 dager allerede [emoji849] håper jeg får gå til midten av juli iallfall, men da kan han godt komme :)
 
Du er mer utholdende enn meg! Var i mai i fjor, før vi skulle i bryllup... [emoji85]
Neida. Ikke utholdene, utålmodig. Har jeg lyst til å gjøre noe med håret gjør jeg det med en gang. Gjør det selv:)
 
Jaaa [emoji33] å du har hatt din 8 dager allerede [emoji849] håper jeg får gå til midten av juli iallfall, men da kan han godt komme :)

Min plan var 30. juni... Da hadde han blitt omtrent like prematur som storebrødrene, og kommet seg hjem etter et par dager på sykehuset. Må innrømme at april ikke hadde passert som et alternativ i mitt hode.
 
Jøss, imponert! Jeg tør ikke klippe meg selv.
Jeg bleker ikke selv lenger. Det blir ikke pent. Men farging og klipping blir like bra hjemme. Lettere å klippe meg selv enn urokråkene. Mannen er enklest. Han både sitter stille og jeg slipper å bruke speil for å se hva jeg gjør :)
 
Min plan var 30. juni... Da hadde han blitt omtrent like prematur som storebrødrene, og kommet seg hjem etter et par dager på sykehuset. Må innrømme at april ikke hadde passert som et alternativ i mitt hode.
Det forstår jeg veldig godt <3 hverken april eller mai. Utolmodig sjel lille Rolf. Det må være utrolig tøft å få barnet så mye tidligere, selv om du har erfart prematur før så er dette på den motsatte siden av skalaen. Verdens største følelsesmessige Berg å dalbane. Selv om denne graviditeten er møkk! Så må jeg bare være sjeleglad for att jeg fortsatt er gravid <3
 
Back
Topp