24 uker, endelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at fastlegen er fantastisk og vi får prøve ut astmamedisin til lillegutt [emoji1316][emoji173]️
Hurra!!! Håper det hjelper han til litt bedre netter [emoji1303]
Fastlegen var super! Blir sikkert en liten kamp å få han til å akseptere den masken med inhalasjon da [emoji28]
Det går nok fint. De små merker raskt at det hjelper... og så kan man tøyse med å blåse så hardt at den lager fløytelyd, han kan holde selv osv...
Det går nok fint. De små merker raskt at det hjelper... og så kan man tøyse med å blåse så hardt at den lager fløytelyd, han kan holde selv osv...
Så bra! Går nok fintGikk veldig bra i kveld, hurra! [emoji1316]
Så bra! Går nok fint![]()
Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Gratulerer med å bli tante [emoji7]
Gratulerer.Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Gratulerer.Jeg blir kanskje i morgen!
Gratulerer!Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️

Gratulerer!![]()