Jubeltråd :)

Min første begynte å gå rundt møblene da han var 6(!!) mnd! Jeg ringte til mamma og spurte om det var normalt?!? Neiiii!! Sa hun :p hehe :)
Han slapp seg da han var 9 mnd. Krøp aldri. Det var MYE knall og fall og travelt å passe på hodet hans hele tiden :p
Nr 2 lå som en strandet hval og gidda knapt å snu seg fra rygg til mage. Vi begynte å lure på om det var noe galt med han fordi vi sammenlignet .ed storebroren. Men plutselig fikk han interesse for det og slapp seg da han var 1 år :)
 
Kjenner til den. Vi må ha samme leggetid i helgen som til hverdags her også. Min bombe kom tuslende i natt og la seg til å sove inntil mannen min. Mannen la en hånd oppå brystet hans i søvne. Dette ble tolket av bomba til å bety at han ikke fikk lov til å stå opp enda. Han detonerte da han innså at klokka snart var 7, siden han pleier få lov til å stå opp fra 06:30. Da ble det smelling med dører. God start på dagen... Han har detonert for småting et par ganger senere også. Tipper han har sovet dårlig. En bekymret lillebror kom i stad og lurte på om storebror hadde fått nok mat i dag. Han er følsom på jevnt blodsukker. (De spiste frokost sammen.) Han får heldigvis stadig bedre kontroll på raseriet sitt, men det er fremdeles en lang vei å gå. Vi må bare prøve så godt vi kan å gi ham mat som gir jevnt blodsukker og gode soverutiner. Han forstår heldigvis det med maten selv, men at han trenger søvn har han vanskeligere for å akseptere.
Bra å lese om andre med temperamentsfulle barn også, og ikke minst se at søsknene ikke nødvendigvis blir like :)
 
Min første begynte å gå rundt møblene da han var 6(!!) mnd! Jeg ringte til mamma og spurte om det var normalt?!? Neiiii!! Sa hun :p hehe :)
Han slapp seg da han var 9 mnd. Krøp aldri. Det var MYE knall og fall og travelt å passe på hodet hans hele tiden :p
Nr 2 lå som en strandet hval og gidda knapt å snu seg fra rygg til mage. Vi begynte å lure på om det var noe galt med han fordi vi sammenlignet .ed storebroren. Men plutselig fikk han interesse for det og slapp seg da han var 1 år :)
Min første var også oppe på to mens han holdt i ting fra 6 mnd, men han rakk krabbe siden han begynte tidlig med det også:) Var litt merkelig i barselgruppetteff ved ca 4 mnd når noen av de andre babyene ikke rullet rundt enda, og min trente krabbing. Vil ikke si han krabbet, for det var en arm fram, tryning, opp igjen, et bein, tryning, opp igjen. Nr 2 hadde en helt annen fremgangsmåte til å gå. Han krabbet til midt på gulvet, reiste seg, satte seg, reiste seg, satte seg. 10,5 mnd gammel begynte han å gå. Gikk, stoppet, satte seg, reiste seg, startet igjen. Han falt «aldri».
 
Last edited:
Har fått henta nyvogna [emoji7] Bare synd bekkenet setter en skikkelig stopp for trilleturer enda... skulle gjerne ha testa den på storebror!
 
Øh... tror ikke det.... [emoji14] får ta bilde når vi har kommet hjem, vi bor 20 mil unna nærmeste barnas hus [emoji23][emoji21]

Oj, skikkelig innsats for å få hentet den da! Imponerende. Med førstemann kjøpte vi vogn spontant mens vi var på ferie. Måtte drasse den med oss 14 dager på bilferie og deretter 230 mil hjem [emoji85]. Skikkelig gjennomtenkt [emoji23][emoji56]
 
Oj, skikkelig innsats for å få hentet den da! Imponerende. Med førstemann kjøpte vi vogn spontant mens vi var på ferie. Måtte drasse den med oss 14 dager på bilferie og deretter 230 mil hjem [emoji85]. Skikkelig gjennomtenkt [emoji23][emoji56]
Vi tok det i forbindelse med ferie :) vi skulle (jeg da altså, mannen så ikke poenget med ny vogn når vi har en 12 år gammel skranglete edge duo...) bare innom å bestille den, siden det vanligvis er lang leveringstid, siden vi skulle til Tromsø for å fly på helgetur, meeeeen de hadde vogna på lager, i rett farge og rett undrestell, så de klargjorde vogna så vi fikk den med på vei hjem nå [emoji7][emoji3]
 
Vi tok det i forbindelse med ferie :) vi skulle (jeg da altså, mannen så ikke poenget med ny vogn når vi har en 12 år gammel skranglete edge duo...) bare innom å bestille den, siden det vanligvis er lang leveringstid, siden vi skulle til Tromsø for å fly på helgetur, meeeeen de hadde vogna på lager, i rett farge og rett undrestell, så de klargjorde vogna så vi fikk den med på vei hjem nå [emoji7][emoji3]

Så gøy! Ikke mobb 12 år gamle Edge duoer. Vi har tenkt å bruke vår!! [emoji85] Men vi har nytt og nesten ubrukt understell, om enn det også er 6 år gammelt nå. Har vasket alt, og den ser nesten ny ut fortsatt...
 
Så gøy! Ikke mobb 12 år gamle Edge duoer. Vi har tenkt å bruke vår!! [emoji85] Men vi har nytt og nesten ubrukt understell, om enn det også er 6 år gammelt nå. Har vasket alt, og den ser nesten ny ut fortsatt...
Vår gamle er knirkete og skikkelig "lealaust" som vi sier her oppe, den ble kjøpt godt brukt for snart 3 år siden, og da kan heller noen andre få bruke den som bhg vogn, med mindre mamma og pappa vil bytte ut den bhg vogna de har, som forresten nærmer seg 20 år[emoji23] emmaljunga[emoji173]
 
Vår gamle er knirkete og skikkelig "lealaust" som vi sier her oppe, den ble kjøpt godt brukt for snart 3 år siden, og da kan heller noen andre få bruke den som bhg vogn, med mindre mamma og pappa vil bytte ut den bhg vogna de har, som forresten nærmer seg 20 år[emoji23] emmaljunga[emoji173]

Da skjønner jeg at dere vil ha ny... [emoji1303]
 
Toåringen sov hele natta helt til klokka sju i sin egen seng uten oppvåkning! [emoji1316][emoji173]️
 
Gutten sov helt til 7:15 [emoji7] selv med natteterror.
Håper bare ikke jeg blir straffet nå når han skal ha dubb i 10-11 tia
 
Back
Topp