Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for 24 uker og at vi har kjøpt vogn![]()
Kanskje han fant ut at det var best etter den nysen tidligere.Jøss, trodde jeg skulle ta natta med mini i natt, men nå gikk mannen inn å la seg der, selv om det da betyr at han må ta de neste fire nettene [emoji28]

Kanskje han fant ut at det var best etter den nysen tidligere.![]()
Hvilken vogn? [emoji4]

Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Det sto mellom Babyjogger city elite eller Tfk Joggster Adventure, og så landa vi på Tfk til slutt! Vi bor så godt som i skauen, så tror det blir bra![]()
Har selv joggster twist. Veldig gode vognerjeg er iallfall veldig fornøyd [emoji1360][emoji7]

Gratulerer!! Går og venter på beskjed fra søstra mi selv...Jeg er blitt tante i dag! [emoji7] Hormonelle graviddama måtte hikstegråte litt da jeg fikk bilde av lille skjønningen [emoji173]️
Jubler for en natt med grei kvalitet på søvnen![]()
Haha, når man kan juble over «grei kvalitet» på søvnen da vet man at man ikke har så høye forventninger til nettene [emoji1]
Jau.. Blitt sånn i det siste![]()

Og det skal vel ikke bli noe bedre fremover heller, hvis jeg husker riktig fra sist gang...![]()
Hørt noe?Gratulerer!! Går og venter på beskjed fra søstra mi selv...
De er på fødeavdelingenHørt noe?![]()