Jubeltråd :)

Jubler for at vi leverte selvangivelsene våre! Jubler ikke for at jeg personlig tapte 4800 kr på at vi fikset opp i den, men samboeren fikk de 4800 kronene da, så det går jo opp på en måte. :) Heldigvis fra neste år skal man visst slippe å rette opp huslån og renter hvert eneste år.
 
Jøss, trodde jeg skulle ta natta med mini i natt, men nå gikk mannen inn å la seg der, selv om det da betyr at han må ta de neste fire nettene [emoji28]
 
Jøss, trodde jeg skulle ta natta med mini i natt, men nå gikk mannen inn å la seg der, selv om det da betyr at han må ta de neste fire nettene [emoji28]
Kanskje han fant ut at det var best etter den nysen tidligere. :joyful:
 
Jubler for at vi endelig har fått Basic klær og dyne til både vogn og seng i hus. Da mangler vi bare de store tingene, som egentlig godt kan vente en månedstid da det jo tar litt plass her hjemme [emoji4]
 
Det sto mellom Babyjogger city elite eller Tfk Joggster Adventure, og så landa vi på Tfk til slutt! Vi bor så godt som i skauen, så tror det blir bra :happy:

Har selv joggster twist. Veldig gode vogner :) jeg er iallfall veldig fornøyd [emoji1360][emoji7]
 
Jubler for en natt med grei kvalitet på søvnen :)
 
Haha, når man kan juble over «grei kvalitet» på søvnen da vet man at man ikke har så høye forventninger til nettene [emoji1]

Jau.. Blitt sånn i det siste :p
 
Back
Topp