Jubeltråd

En tråd i 'November 2017' startet av rosedama, 8 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Minimeg123 Flørter med forumet

Lykke til :happy: spennande!

• Liker Liker x 1
  2. Mandag, ny uke og nye muligheter og forhåpentligvis mange babyer her på Nov 17:Heartbigred

3. Andunge Glad i forumet

Wohooo! Fikk vært skikkelig på toalettet i dag, woop woop!! Har vært noen dager med stillstand på den fronten [emoji90]

• Liker Liker x 6
  4. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

Lillemor er ei uke, fikk mat en gang i natt (ikke fem, nesten hel natt), omgangssyke på meg er over og matlyst kommer smått tilbake! Nå mangler det bare at ryggvondt og kink i nakken skal bli borte
    Ble virkelig uheldig med alle vondter 4-5 dager etter fødsel

• Liker Liker x 1
  5. JeaBHand Glad i forumet Novembergull 2017

Her har mini også gått opp igjen til fødselsvekt. Var på sykehuset igår for hørselstest og veiing, og da var ho allerede 10 g over fødselsvekt - 5 dager gammel. Så det var en deilig bekreftelse på at jeg gir henne nok melk [emoji4]

• Liker Liker x 2
  6. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jubler for at snuppa endelig har gått opp det hun skal i vekt fra kontrollen sist :D Da er ammingen på rett vei!

• Liker Liker x 3
  7. synmik89 Forelsket i forumet

Jubler for at jeg fikk tatt meg en dusj i dag :) og i morgen skal vi hjem :)

8. FrkLykke86 Glad i forumet Novembergull 2017

Ingen som har noe å juble for lenger? [emoji12][emoji23]

9. FrkLykke86 Glad i forumet Novembergull 2017

Jeg får juble litt jeg da [emoji6][emoji12]
    I dag jubler jeg for at frøkna hadde ei god natt og sov mer eller mindre hele natta [emoji171]

• Liker Liker x 2
  10. rosedama Gift med forumet

Jubler over at det e flott vær ut å det bynne å bli grønt ut [emoji813]️

• Liker Liker x 2
  11. Remy Gift med forumet Novembergull 2017

Og jeg jubler over livstegn fra deg! Nå var det jammen lenge siden! [emoji847]

12. rosedama Gift med forumet

Orke ikke å logg inn på nettleser å appen funke bare halv tolv. Pc bruke æ sjeldent så da bli det ikke at æ gidde å gå innpå hær desverre. Å når æ mista tilgang te lukka nov gadd æ iallefall ikke å jobb må my mere for å kom tilbake. Så tvile på det blir my respons fra mæ framover.

13. Remy Gift med forumet Novembergull 2017

Du står jo på lista over de som har tilgang på skjult? Uansett, det merkes godt når du er borte. [emoji173] Håper dere har det bra!

14. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Jeg har nik glemt å oppdatere lista etter forrige opprydding :p

Det er nå bare å begynne å skrive litt her det så ska vi hjelpe deg vi å få tebake tilgangen vi :)
    FrkLykke86 har brukt 2 dager tror jeg på å få den tilbake ;-)

• Enig Enig x 1
  15. Remy Gift med forumet Novembergull 2017

Jeg er veldig behjelpelig med skravling! [emoji6]

• Liker Liker x 1
  16. rosedama Gift med forumet

Har rett å slett nok m lille å livet. Å det å pass på å skriv nok passe ikke inn i livet vårt. Så da får æ bli en av de som skriv en gang i sjeldenheta [emoji6]
    Men kos å hør at æ e savna da.
    En av grunnan til at æ e forsiktig m å skriv i åpent forum e at æ veit noen e litt for nyskjerrig på mæ å søke opp for å se ka æ skriv.

17. novemberbebis Betatt av forumet Novembergull 2017

Jeg jubler over at det er fredag! :happy: Selv om jeg er i mammapermisjon og ikke i jobb selv nå, så er helga ekstra hyggelig siden typen ikke er på jobb, og vi kan gjøre hyggelige ting sammen på dagtid :happy:

• Enig Enig x 1
  18. FrkLykke86 Glad i forumet Novembergull 2017

Haha - ja, det ble brått mer skravling på meg nå, fikk endelig appen opp å gå igjen [emoji6] Også var det jo endelig litt å skravle om [emoji1362]

• Liker Liker x 1
  19. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Koselig å ha deg tebake :)

• Liker Liker x 1
  20. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jubler over sommervær om dagen jeg :D

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1

Del denne siden